anja vranken

Vlotte levering blij met product

n/a

Making the order and receiving it was simple

Reactie Vernis-Webshop:

Wij hebben erg veel moeite met deze beoordeling. Wij hebben meerdere malen contact met u gezocht omdat wij u graag wilde helpen. Geen enkele reactie gehad. Meerdere malen uw voicemail ingesproken.... Wij hebben erg veel moeite met deze beoordeling. Wij hebben meerdere malen contact met u gezocht omdat wij u graag wilde helpen. Geen enkele reactie gehad. Meerdere malen uw voicemail ingesproken. Geen reactie gehad. U meerdere malen een email verzonden en geen reactie gehad. Van onze kant alles gedaan om u zo goed mogelijk te willen helpen. Maar als u enkel een slechte review wilt invullen terwijl wij alles gedaan hebben wat mogelijk is om u zo goed mogelijk te willen helpen voelt dat erg onterecht. Wij zijn zes dagen per week telefonisch bereikbaar en hebben slechts één missie en dat is dat al onze klanten het allerbeste resultaat behalen met onze producten. Zelfs vandaag hebben wij u nog benaderd voor de 5e keer wat wij kunnen doen en hoe wij u kunnen helpen. U geeft daar geen enkele reactie op. Op Internet mag iedereen zijn mening geven. Dat is het recht van iedere klant. Maar soms is dat volledig onterecht en dat is in dit geval zeker zo. Wij hebben meer dan 300% ons best gedaan om u te helpen. En kunnen niets anders dan zeggen dat wij uw beoordeling in deze dus volledig onterecht vinden, omdat u niet geholpen wilde worden.

Elisabeth

Goede service en buitengewoon vriendelijke toon

Nieuwendijk

Prima , volgens afspraak geleverd

H.C. Rolink

De eerste ervaring met krijtverf. De materialen/kwasten en verf hebben zeker meegeholpen dat ik zeer tevreden terug kijk op dit 1e projectje. Allemaal heel goed verpakt, snel geleverd en zover als... De eerste ervaring met krijtverf. De materialen/kwasten en verf hebben zeker meegeholpen dat ik zeer tevreden terug kijk op dit 1e projectje. Allemaal heel goed verpakt, snel geleverd en zover als ik kan beoordelen prima spul. Zeer tevreden over de eerste kennismaking. Wordt zeker vervolgd van mijn kant. Prima in orde,

Mostafa El Filali

Prima ervaring met het bedrijf. Wel is mijn product een week later door de drukte bij Post.nl geleverd.

Karin Jongejan

Goed en snel geleverd

Ernst van Lieshout

Super eenvoudig bestellen,
Goed product en snelle levering!!

Anja Wierikx

Heerlijk bedrijf! ? Goeie service en heel goed advies! Ze denken echt met je mee! ?