E. Stoop

Prima ervaring, belde meteen toen product niet volledig geleverd kon worden. bood direct een gesplitste levering aan, een oplossing dus zonder daar extra kosten voor te vragen. pakket in 1 levering... Prima ervaring, belde meteen toen product niet volledig geleverd kon worden. bood direct een gesplitste levering aan, een oplossing dus zonder daar extra kosten voor te vragen. pakket in 1 levering uiteindelijk op mijn verzoek ontvangen en was prima verpakt, met een leuke toegift over het mengen van kleuren in de doos

Manon van Aanholt

Uitstekend

Martin Van Pelt

It was amazing

marit broers

Bestelling gedaan, zou volgende dag geleverd worden. Smorgens bericht gehad dat levering niet lukte. Wel fijn dat ik hierover een mail kreeg.

Huub Nijhuis Storador SL

Snelle levering, ook in buitenland. Professioneel verpakt.

Jolanda Bakker

Snelle levering keurig verpakt.

rina zundert

Verfsjablomen gekocht met tamponeer kwast voor n cadeutje voor n creatieve vriend, ziet er goed uit ik ga t 3 december geven heb er t adres van de shop bij gedaan mocht t bevallen kan hij er meer... Verfsjablomen gekocht met tamponeer kwast voor n cadeutje voor n creatieve vriend, ziet er goed uit ik ga t 3 december geven heb er t adres van de shop bij gedaan mocht t bevallen kan hij er meer bestellen.

marien verboon

Prima product snelle levering verf blik goed verpakt

Monique Harmsen

Zeer goed, snelle levering