Elke Swennen

Zeer goede service. Hadden mij een mail gestuurd dat ze het product niet helemaal op voorraad hadden, maar ze hebben dat onmiddellijk besteld en de levering is heel snel en vlot verlopen.

Kimberly Mortelmans

Snelle levering en uitstekende klantenservice. Op een avond had ik per ongeluk tweemaal dezelfde bestelling geplaatst. De volgende ochtend al had ik een mail waarin jullie medewerkers zeiden dat...

Doet wat het hoort te doen.

Bestelling is goed verlopen

Chris

Goede samenwerking, communicatie was vlot en snel

- klantvriendelijkheid, dienst na verkoop is uitstekend (na wat problemen met PostNL, maar die zijn ook opgelost geraakt)
- wat problemen met PostNL (maar de fout lag hier niet bij Vermeersch-Deconinck, maar heeft deze wel mee helpen oplossen)

adres kon niet geselecteerd worden bij bestelformulier

Eerste kennismaking
maar gezien de aanwezigheid van het product in uw assortiment is het de moeite van proberen waard.

Snelle & correcte levering, waarbij ook zorg ter voorkoming van schade genoemd mag worden.

Karen

Duidelijke site, niet zo snel gevonden met Google. Via via op internet op de site geraakt.

Duidelijke site en goed communicatie over de levering achteraf. Had iets sneller gemogen. Maar de sevice was heel goed.

Mijn artikel had maar 1 foto. Het is handig om meer foto's te zien voor je een artikel koopt.

Bestelling werd stipt en nauwkeurig uitgevoerd.

Er werd een bepaalde dag van levering aangeduid. Het zou voor de klant gemakkelijker zijn om te weten of de levering in de voormiddag of in de namiddag zal plaatshebben.

bernard masselis

Kende jullie niet maar ben zeer tevreden van de dienstverlening, een aanrader

Freddy Moerman

Eerste ervaring was ok

Groot gamma
Vlotte levering

V-D Bedrijf/PostNL was mijn betaalde bestelling kwijtgeraakt . Op de voorziene dag volgens PostNL was er geen levering . Na telefonisch contact met V-D en PostNL ( 4 maal ) en een email ( met V-D )...