Kwaliteit

Goede en eenvoudige bestelling

Hollestelle

Goed geholpen.

Stelte

Tot nu toe goed, dit is mijn 1e keer dat ik besteld had, maar ben zeer tevreden.

jeroen

Goede snelle bezorging

P.Veldhuis

Correcte en snelle levering

NILO Personeelsdiensten

Djuul

Niet goed. Van de 2 lampjes die ik heb gehad heb ik beide lampjes niet meer dan 5 uur kunnen gebruiken. Daarover een mail gestuurd en gratis een nieuw lampje gekregen. Ook die was binnen paar uur... Niet goed. Van de 2 lampjes die ik heb gehad heb ik beide lampjes niet meer dan 5 uur kunnen gebruiken. Daarover een mail gestuurd en gratis een nieuw lampje gekregen. Ook die was binnen paar uur uit. Mijn aparaat laten bekijken en daar was niks mee. Nu heb ik een lampjes gehaald bij een andee bedrijf dat tot nu toe wel langer mee gaat dan 5 uur. Graag zou ik mijn bedrag van 17,00 terug willen.

Ginie Dam

Levering is prima gegaan ?. Niets te klagen dus, maar de steeklampjes 10 watt en helder zijn na 3 dagen stuk gegaan. Dat is niet zo prettig. We hebben een tafellamp van 14 lichtpunten en 2 daarvan... Levering is prima gegaan ?. Niets te klagen dus, maar de steeklampjes 10 watt en helder zijn na 3 dagen stuk gegaan. Dat is niet zo prettig. We hebben een tafellamp van 14 lichtpunten en 2 daarvan moesten vervangen worden. Die gingen dus bijna direct kapot. Er zaten ook 10 watt lampjes in , warm wit, maar daar kan het toch niet aanliggen. Jammer. Vriendelijke groeten, Ginie Dam.