Milton

Een professionele organisatie met heldere en duidelijke afspraken. Dit zorgt ervoor dat je zonder zorgen je woning uit handen kan geven.

Reactie Verhuur Zeker:

Wat mooi om te lezen Milton, super! Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening en de samenwerking.

JNJ

Toegankelijk, vertrouwen, komt afspraken na.

Reactie Verhuur Zeker:

Wat een mooie woorden. Super bedankt!

Casper

Hubbs huurt een appartement van ons. Zeer aangename en betrouwbare partner. Zoekt samen naar oplossingen indien nodig. En daarnaast erg plezierig in het contact.

Heel fijn om te horen. Bedankt voor de mooie beoordeling. Groeten, Team Hubbs

Wesley Buitenhuis

Zeer positief.

Dankjewel :-)

Marjon de Beer

Heel erg prettig

Fijn om te horen Marjon. Bedankt voor het prettige contact. Mvg, Team Hubbs

De Vos Burchart

Netjes? komen de afspraken goed na ?,betrouwbaar bedrijf zeker aan te bevelen

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt Peter en Jenny voor de mooie beoordeling. Leuk om te lezen! Mvg, Team Hubbs

Goede professionele benadering

G van der Stok

Zeer positief

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de prettige samenwerking meneer van der Stok. Wij wensen uw veel succes met de bouwplannen. Mvg, Team Hubbs

Renske van den Berg

Hubbs neemt het volledige beheer uit handen. Wij verhuren onze woning zonder daar zelf naar om te hoeven kijken. Afspraken worden nagekomen, kortom een prettige samenwerking.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de positieve beoordeling. Goed om te horen dat jullie tevreden zijn! Mvg, Team Hubbs.

L.

Goed contact en snelle reactie. Fijn bedrijf met kennis. Voelde erg goed. Ons huis wordt nu 4 maanden verhuurd en het bevalt nog steeds. Ze houden zich goed aan de afspraken. Ben benieuwd hoe het... Goed contact en snelle reactie. Fijn bedrijf met kennis. Voelde erg goed. Ons huis wordt nu 4 maanden verhuurd en het bevalt nog steeds. Ze houden zich goed aan de afspraken. Ben benieuwd hoe het verder in de toekomst zal verlopen.

Bedankt voor de positieve beoordeling. Erg leuk om te horen! Mvg, Team Hubbs