Van Hunsel

Nette en goede verhuurservice

Bedankt voor deze mooie review. Team Hubbs

André van der Burgt

Duidelijke communicatie, afspraak is afspraak

Fijn om te horen! Team Hubbs

Hoppenbrouwers/weening

Zeer tevreden over de manier van werken met Hubbs. Zij nemen de zorgen professioneel en zorgvuldig van ons over.

Reactie Verhuur Zeker:

Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de samenwerking. Jullie bedankt voor het vertrouwen. Mvg, team Hubbs

Positief over de professionele samenwerking en duidelijke afspraken, ga zo door

Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u tevreden bent! Mvg, Team Hubbs

Turan Yerlikaya

Zeer betrouwbaar,fijne samenwerking

Bedankt voor de mooie beoordeling. Mvg Team Hubbs

Prettige en heldere communicatie. Ik heb een goed gevoel bij de verhuur van mijn woning aan Hubbs.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de mooie review en fijn om te lezen tevreden bent over onze dienstverlening. Mvg, Team Hubbs

Fijn om te horen! Team Hubbs

Van de Velde

We verhuren inmiddels een aantal woningen aan Hubbs en blijven zeer tevreden over de samenwerking. We hebben fijn en snel contact, er worden duidelijke afspraken gemaakt en deze worden zoals... We verhuren inmiddels een aantal woningen aan Hubbs en blijven zeer tevreden over de samenwerking. We hebben fijn en snel contact, er worden duidelijke afspraken gemaakt en deze worden zoals afgesproken nageleefd. De woningen worden netjes onderhouden en gecontroleerd dus dat is top.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. Mvg, Team Hubbs

Na ruim 4 maanden samenwerking voel ik me nu comfortabel om een eerlijke feedback te geven. Ik ben over het algemeen tevreden met de diensten die ik heb ontvangen. De afgelopen maanden hebben me in... Na ruim 4 maanden samenwerking voel ik me nu comfortabel om een eerlijke feedback te geven. Ik ben over het algemeen tevreden met de diensten die ik heb ontvangen. De afgelopen maanden hebben me in staat gesteld een dieper inzicht te krijgen in de kwaliteit van de service, en ik ben blij met de resultaten.
Mijn vragen werden altijd snel beantwoord, en er was ruimte voor een gesprek. Dit getuigt van een klantgerichte aanpak die ik op prijs stel.
Al met al ben ik tevreden met mijn keuze om met dit bedrijf samen te werken. Ik hoop dat mijn ervaring anderen kan helpen bij het nemen van een beslissing. Ik weet dat ik zelf veel gehad heb aan de reviews van anderen bij het maken van mijn keuze, dus ik draag graag mijn steentje bij aan het delen van informatie.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de mooie review! Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening en de samenwerking. We willen je bedankt voor het vertrouwen. Team Hubbs

Goede info, duidelijk en snel met reageren.