Mijn ervaring met Hubbs is louter positief. Ik heb voor het eerst zaken gedaan met Hubbs en dit smaakt naar meer voor in de toekomst. Een zeer professionele club, goed bereikbaar en mocht er iets... Mijn ervaring met Hubbs is louter positief. Ik heb voor het eerst zaken gedaan met Hubbs en dit smaakt naar meer voor in de toekomst. Een zeer professionele club, goed bereikbaar en mocht er iets zijn wat opgelost dient te worden dan reageren ze adequaat.
Je bent in goede handen bij Hubbs!

Reactie Verhuur Zeker:

Hartelijk dank voor het delen van deze mooie ervaring met ons. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mvg team Hubbs

Rogier Wolff

Uitermate positief. Ze zijn transparant en scheppen realistische verwachtingen

Reactie Verhuur Zeker:

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring. Mvg Team Hubbs.

Van Hunsel

Nette en goede verhuurservice

Bedankt voor deze mooie review. Team Hubbs

André van der Burgt

Duidelijke communicatie, afspraak is afspraak

Fijn om te horen! Team Hubbs

Hoppenbrouwers/weening

Zeer tevreden over de manier van werken met Hubbs. Zij nemen de zorgen professioneel en zorgvuldig van ons over.

Reactie Verhuur Zeker:

Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de samenwerking. Jullie bedankt voor het vertrouwen. Mvg, team Hubbs

Positief over de professionele samenwerking en duidelijke afspraken, ga zo door

Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u tevreden bent! Mvg, Team Hubbs

Turan Yerlikaya

Zeer betrouwbaar,fijne samenwerking

Bedankt voor de mooie beoordeling. Mvg Team Hubbs

Prettige en heldere communicatie. Ik heb een goed gevoel bij de verhuur van mijn woning aan Hubbs.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de mooie review en fijn om te lezen tevreden bent over onze dienstverlening. Mvg, Team Hubbs

Fijn om te horen! Team Hubbs

Van de Velde

We verhuren inmiddels een aantal woningen aan Hubbs en blijven zeer tevreden over de samenwerking. We hebben fijn en snel contact, er worden duidelijke afspraken gemaakt en deze worden zoals... We verhuren inmiddels een aantal woningen aan Hubbs en blijven zeer tevreden over de samenwerking. We hebben fijn en snel contact, er worden duidelijke afspraken gemaakt en deze worden zoals afgesproken nageleefd. De woningen worden netjes onderhouden en gecontroleerd dus dat is top.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. Mvg, Team Hubbs