L.

Goed contact en snelle reactie. Fijn bedrijf met kennis. Voelde erg goed. Ons huis wordt nu 4 maanden verhuurd en het bevalt nog steeds. Ze houden zich goed aan de afspraken. Ben benieuwd hoe het... Goed contact en snelle reactie. Fijn bedrijf met kennis. Voelde erg goed. Ons huis wordt nu 4 maanden verhuurd en het bevalt nog steeds. Ze houden zich goed aan de afspraken. Ben benieuwd hoe het verder in de toekomst zal verlopen.

Bedankt voor de positieve beoordeling. Erg leuk om te horen! Mvg, Team Hubbs

armarium

Ze komen hun afspraken na, en zeer professioneel.

Leij

Goed georganiseerd

Karin

Het ontzorgen zoals jullie aangeven, is bij mij echt zo overgekomen. Duidelijk aangegeven hoe jullie de woning willen ‘ontvangen’, en geen gemaar achteraf. Duidelijk en nette informatie en... Het ontzorgen zoals jullie aangeven, is bij mij echt zo overgekomen. Duidelijk aangegeven hoe jullie de woning willen ‘ontvangen’, en geen gemaar achteraf. Duidelijk en nette informatie en stappenplan. Het voelt relaxt om mijn woning aan jullie over te laten. Ik wens de huidige bewoners van mijn huis een prettig verblijf.

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Wat een mooie beoordeling Karin. Heel erg bedankt. Fijn om te horen dat u het prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Hubbs

Professioneel bedrijf

Nourredine

Ik heb prettige gesprekken gehad met Hubbs voor en na verhuren van mijn huis. Ik had gelijk goed gevoel over. Jongens top!

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Bedankt meneer Alilouche. Dank voor de mooie beoordeling. Wij hebben de gesprekken met u ook prettig ervaren. Met vriendelijke groet, Team Hubbs

Rijneveld

Prima contact met Ruud, korte lijnen met de organisatie. Hubbs huurt nu een maand en daarop is de beoordeling gebaseerd.

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Bedankt voor de mooie beoordeling Jos. Een goed begin is het halve werk zullen wij maar zeggen.
;-) Met vriendelijke groet, Team Hubbs

Herman Huiskamp

Concreet. Afspraak is afspraak.

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Bedankt voor de positieve beoordeling. Afspraak is inderdaad afspraak ;-) Met vriendelijke groet, Team Hubbs

Van Nispen

Zeergoed duidelijk afspraken en fijne samenwerking bij problemen/storingen.

Dankjewel voor de mooie beoordeling en het vertrouwen in ons. Mvg, Team Hubbs