Hoss

Top service! Erg tevreden. Er word rekening gehouden met je wensen. Reageren snel via mail of telefonisch. Woning snel verhuurd. Kortom goed georganiseerd bedrijf.

Singh

Een fijne samenwerking met Hubbs. Er wordt snel gereageerd, ze zijn transparant en betrouwbaar. Ik ben tot zover blij!

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Wat een mooi een beoordeling Saadjan. Bedankt voor het vertrouwen! Mvg , Team Hubbs

E Jansen

Aanbevolen door een goede vriend en tot zover maken ze de positieve ervaringen zeker waar. Recent onze tussenwoning verhuurd aan Hubbs, afspraken worden netjes nagekomen en hebben een duidelijk... Aanbevolen door een goede vriend en tot zover maken ze de positieve ervaringen zeker waar. Recent onze tussenwoning verhuurd aan Hubbs, afspraken worden netjes nagekomen en hebben een duidelijk verhaal. Professionele partij!

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Bedankt Erik voor de beoordeling. Leuk om te horen dat wij de positieve ervaringen waar maken.

Jurgen

Mijn ervaring met Hubbs is prima. Fijne mensen die alles duidelijk uitleggen.

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat het allemaal duidelijk is uitgelegd aan u. Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dat uiteraard graag. Mvg, Team Hubbs

Bekra Vastgoed

Erg professioneel en goed georganiseert bedrijf. Alleen maar lof.

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Wat een mooie woorden en beoordeling. Vinden wij erg leuk om te lezen. Mvg, Team Hubbs

T.Yerlikaya

Tot op heden loopt alles naar wens

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Dat is fijn om te horen Turan. Bedankt voor de mooie beoordeling. Mvg, Team Hubbs.

Korkmaz

Afspraak is afspraak. Heldere communicatie.

Bedankt Malik voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Hubbs

saase

Reageren snel ,accuraat en komen professioneel over ,nemen je alle zorg uit handen voor je woning die je verhuurd , ik zou ze zeker aanraden aan mensen die een woning te verhuren hebben .

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Bedankt voor de mooie review Henri. Erg leuk om te horen! Met vriendelijke groet, Team Hubbs

Franssen

Prettig contact, toegankelijk en meedenkend team!

Bedankt voor je review Matthias. Dat is heel mooi om te horen. Mvg, Team Hubbs

Bob

Betrouwbaar bedrijf om je woning bij in de verhuur te zetten. Regelen alles keurig netjes. Goed bereikbaar en komen afspraken na. Met Hubbs in contact gekomen omdat zij ook de huur door betalen als... Betrouwbaar bedrijf om je woning bij in de verhuur te zetten. Regelen alles keurig netjes. Goed bereikbaar en komen afspraken na. Met Hubbs in contact gekomen omdat zij ook de huur door betalen als de woning tussentijds leeg staat. Ontlasten je van werkelijk alles dus. Zeker aan te raden en niets aan minpunten van kunnen vinden.

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Ontzettend bedankt voor de beoordeling en het mooie compliment Bob. Met vriendelijke groet, Team Hubbs