Otto Broere

Fijn om te horen! Team Hubbs

Damen

Goed, nu 2 huizen bij hubbs verhuurd, bevalt goed weinig omkijken en goede betaling

Bedankt voor achterlaten van deze mooie review. Mvg Team Hubbs

Verhuur nu een aantal jaar zeer tevreden via Hubbs. Alle communicatie en andere zaken lopen vlot en soepel. Een aanrader!

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor deze mooie review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent. Mvg team Hubbs

Contact is prima verlopen. Hubbs werkt zorgvuldig en communiceert helder. Ervaringen van de eerste maanden zijn goed te noemen.

Reactie Verhuur Zeker:

Hartelijk dank voor het delen van deze mooie ervaring met ons. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mvg team Hubbs

Mijn ervaring met Hubbs is louter positief. Ik heb voor het eerst zaken gedaan met Hubbs en dit smaakt naar meer voor in de toekomst. Een zeer professionele club, goed bereikbaar en mocht er iets... Mijn ervaring met Hubbs is louter positief. Ik heb voor het eerst zaken gedaan met Hubbs en dit smaakt naar meer voor in de toekomst. Een zeer professionele club, goed bereikbaar en mocht er iets zijn wat opgelost dient te worden dan reageren ze adequaat.
Je bent in goede handen bij Hubbs!

Rogier Wolff

Uitermate positief. Ze zijn transparant en scheppen realistische verwachtingen

Reactie Verhuur Zeker:

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring. Mvg Team Hubbs.

Van Hunsel

Nette en goede verhuurservice

Bedankt voor deze mooie review. Team Hubbs

André van der Burgt

Duidelijke communicatie, afspraak is afspraak

Fijn om te horen! Team Hubbs

Hoppenbrouwers/weening

Zeer tevreden over de manier van werken met Hubbs. Zij nemen de zorgen professioneel en zorgvuldig van ons over.

Reactie Verhuur Zeker:

Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de samenwerking. Jullie bedankt voor het vertrouwen. Mvg, team Hubbs

Positief over de professionele samenwerking en duidelijke afspraken, ga zo door

Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u tevreden bent! Mvg, Team Hubbs