Carlo Donkers

Heel tevreden, ze pakken het professioneel aan en alles is heel duidelijk en overzichtelijk

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt Carlo voor de mooie woorden. Mvg, Team Hubbs!

Corine Slingerland

Alles is prima geregeld. Van het begin tot het einde hebben wij er geen enkel omkijken naar gehad. Het duurde best even voordat wij helder hadden dat wij onze woning gingen verhuren en Ruud had alle... Alles is prima geregeld. Van het begin tot het einde hebben wij er geen enkel omkijken naar gehad. Het duurde best even voordat wij helder hadden dat wij onze woning gingen verhuren en Ruud had alle geduld, dacht mee en het hele verloop was prettig.

Reactie Verhuur Zeker:

Wat een mooie beoordeling. Erg leuk om te horen! Mvg, Team Hubbs

AKVA BV

Zeer positief. Fijne mensen om mee te werken. En afspraak is afspraak !!!

Jeroen Witteman

Proactief team en snelle verhuring van mijn woning

Paul

We zijn erg goed geholpen door Hubbs! Prettig en vlot contact!

Jolanda Winter De

Ik was in het begin wel heel erg sceptisch. Veel zoeken naar reviews, YouTube filmpjes over Hubbs en vragen aan derden of ze deze organisatie kenden en en het idee dat er dan ook minimaal 4... Ik was in het begin wel heel erg sceptisch. Veel zoeken naar reviews, YouTube filmpjes over Hubbs en vragen aan derden of ze deze organisatie kenden en en het idee dat er dan ook minimaal 4 arbeidsmigranten ieder een kamer bewonen in je woning. Ik zat ook met een paar vooroordelen, maar als bewoners zich goed gedragen is dat waar het uiteindelijk om gaat en Hubbs heeft mij wel verzekerd dat ze daar streng toezicht op houden en contact leggen met buren omdat ze dat juist belangrijk vinden. De Begininspectie was wel beetje streng, maar begrijpelijk: dat is ook voor jezelf als je je huis terug uit de verhuur wil, verder zijn ze uiterst professioneel en nemen ze alle zorgen over. Tot nu toe ben ik dus heel erg tevreden.

Monique van der Steen

Zeer prettig contact en heldere afspraken.

Richard Pons

Bij Hubbs werken prettige mensen. Het contact is snel, concreet en duidelijk. Ze doen wat ze zeggen/beloven. Ze communiceren op een open en directe manier. Erg fijn om mee samen te werken.

Kouwenberg

We zijn pas sinds kort bij Hubbs, maar vooralsnog zijn we prima tevreden