Martijn S

Pragmatisch en efficient. Het process van aanvankelijk contact tot uiteindelijk beheer ging snel en werd duidelijk gecommuniceerd. Prima gedaan allemaal!

W. Pot

Steeds duidelijk, vriendelijk en behulpzaam tijdens het proces.
Met de overeenkomst nu twee jaar ontzorgd en verzekerd van een vast inkomen.

Reactie Verhuur Zeker:

Wat een mooie beoordeling. Fijn om te horen dat de samenwerking bevalt. Nogmaals bedankt team Hubbs!

Frans

Afhandeling goed maar daarna wel iets meer feedback willen hebben

Reactie Verhuur Zeker:

Beste Frans, dank voor de beoordeling. Fijn om te horen dat de afhandeling goed is bevallen. Het punt over meer feedback gaan wij intern bespreken en zullen hier in de toekomst rekening mee houden.... Beste Frans, dank voor de beoordeling. Fijn om te horen dat de afhandeling goed is bevallen. Het punt over meer feedback gaan wij intern bespreken en zullen hier in de toekomst rekening mee houden. Mvg, Team Hubbs

Dennis Weerwag

Zeer prettig, vriendelijk, duidelijke afspraken

Van de Velde

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking. Goed en snel contact, duidelijke afspraken en deze worden zoals afgesproken nageleefd.

Reactie Verhuur Zeker:

Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de samenwerking. Jullie bedankt voor het vertrouwen. Mvg, team Hubbs

Patty Boers

Uitstekend

bongers

Vriendelijk, goed afspraken nakomen

Fijn ervaring en contact met Hubbs, erg tevreden over de geleverde service en de verhuur van mijn pand.

Reactie Verhuur Zeker:

Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Mvg, Team Hubbs! :-)

Goed, alleen post mag wel wat aandacht hebben

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de positieve beoordeling en de kritische noot. Wij zullen dit intern bespreken en kijken op welke wijze wij dit voor u kunnen verbeteren. Nogmaals bedankt! Team Hubbs