Professioneel, top!

MValent

Fijne samenwerking, in goed overleg een aantal aanpassingen aan onze woning gedaan en de overdrachtsdatum afgestemd. Hubbs biedt een goed huurtarief en wij hebben er na ingang van het huurcontract... Fijne samenwerking, in goed overleg een aantal aanpassingen aan onze woning gedaan en de overdrachtsdatum afgestemd. Hubbs biedt een goed huurtarief en wij hebben er na ingang van het huurcontract geen omkijken meer naar gehad.

Zeer tevreden over mijn samenwerking met Hubbs. Het traject verliep vlot en de medewerkers waren ten alle tijden duidelijk. Inmiddels zijn we een aantal maanden verder en ben ik nog steeds erg... Zeer tevreden over mijn samenwerking met Hubbs. Het traject verliep vlot en de medewerkers waren ten alle tijden duidelijk. Inmiddels zijn we een aantal maanden verder en ben ik nog steeds erg tevreden!

Reactie Verhuur Zeker:

Wat een mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent. Mvg, Team Hubbs

Als buren van een door Hubbs verhuurd en onderhouden huis aan de Maasstraat 24 3181EJ Rozenburg schamen wij ons voor het onderhoud aan de voortuin. Het onkruid tiert welig en waait bij ons in de... Als buren van een door Hubbs verhuurd en onderhouden huis aan de Maasstraat 24 3181EJ Rozenburg schamen wij ons voor het onderhoud aan de voortuin. Het onkruid tiert welig en waait bij ons in de tuin. Klacht is al diverse keren doorgegeven. Toeval of niet, maandag 5/6/2023 zijn de voor- en achtertuin onkruidvrij gemaakt, de ramen gezeemd en het gordijn open gezet. Hopenlijk blijft het zo.

Reactie Verhuur Zeker:

Beste Herman, hartelijk dank voor uw beoordeling! Vervelend om te horen dat u last heeft ondervonden van het onderhoud aan de tuinen. Ook wij zien het graag anders, echter het is ieder jaar voor ons... Beste Herman, hartelijk dank voor uw beoordeling! Vervelend om te horen dat u last heeft ondervonden van het onderhoud aan de tuinen. Ook wij zien het graag anders, echter het is ieder jaar voor ons een grote uitdaging om in een zéér korte periode bij alle woningen die wij aanhuren en verhuren verspreid door een groot deel van NL het tuinonderhoud uit te voeren. Daarbij komt dat het onkruid (zeker dit voorjaar) extreem hard groeit in slechts een paar dagen/weken. We doen ons uiterste best om dit zo goed en snel mogelijk in te vullen. Fijn om te horen dat u tevreden met bent met de uitgevoerde werkzaamheden. Met vriendelijke groet, Team Hubbs

Henk

Top geregeld! Daan nam al het werk uit handen, nu paar maanden in verhuur en geen omkijken naar de woning gehad.

Reactie Verhuur Zeker:

Dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en de mooie woorden. Mvg, Team Hubbs

Mevr Engel

Ben zeer tevreden over Hubbs. Ze hebben degelijke en strenge en duidelijke eisen bij oplevering van de woning. Ze komen keurig en op tijd hun afspraken na. Ik zou graag samen met ze blijven werken.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de mooie review mevrouw Engel. Daar zijn wij als team erg blij mee. Mvg, Team Hubbs

Goede communicatie, professioneel en sterk in de markt.

Bijsterveldt

Professioneel en toegangelijk

Johan van de Ven

Net gestart met verhuren via Hubbs. Ze komen goed hun afspraken na en de betalingen worden op tijd gedaan. Na de inspectie was ik wel verrast door het aantal reparaties en kleine werkzaamheden die... Net gestart met verhuren via Hubbs. Ze komen goed hun afspraken na en de betalingen worden op tijd gedaan. Na de inspectie was ik wel verrast door het aantal reparaties en kleine werkzaamheden die nog gedaan moesten worden op mijn kosten, maar ik zie het maar als investering. Nu dat achter de rug is voelt het goed, en heb ik een mooie vorm van passief inkomen.

Orlando wongsosetro

Een huis in de verhuur is zo gebeurd bij Hubbs. Het is snel gegaan. Duidelijk en vriendelijk.
Voor vragen kan ik altijd terecht en word goed gecommuniceerd. Tot nu zeker tevreden.