Juliet Postma vastgoedfinancieringen

Mijn ervaring met Hubbs is dat Frank en Ruud enthousiaste ondernemers zijn. Zij hebben hun zaken goed geregeld en doen dit op een professionele wijze. Ook is de manier van acteren altijd snel!... Mijn ervaring met Hubbs is dat Frank en Ruud enthousiaste ondernemers zijn. Zij hebben hun zaken goed geregeld en doen dit op een professionele wijze. Ook is de manier van acteren altijd snel! Kortom een leuke partij om zaken mee te doen.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de mooie woorden. Leuk om te horen Juliet.

Marina Guajardo

Choosing Hubbs for renting our house in Rotterdam has been definitely a great choice for us! As a mixed couple, we find very reassuring to know that our house is being well taken care of while we... Choosing Hubbs for renting our house in Rotterdam has been definitely a great choice for us! As a mixed couple, we find very reassuring to know that our house is being well taken care of while we are abroad.
Hubbs works with a solid professional business model that fully takes care of all of our needs and concerns.
Daan has been working excellently with us from the very beginning. He is very professional, assertive and passionate about his job. We are thankful for his attention to details, quick responses and his availability to always assist us.
We 100% recommend working with Hubbs!

Reactie Verhuur Zeker:

Thank you for your fantastic review! We’re happy that you found choosing Hubbs for renting your house in Rotterdam to be a great choice. Your satisfaction and trust mean a lot to us. We appreciate... Thank you for your fantastic review! We’re happy that you found choosing Hubbs for renting your house in Rotterdam to be a great choice. Your satisfaction and trust mean a lot to us. We appreciate your kind words about Daan’s professionalism and dedication. It’s been a pleasure assisting you, and we’re grateful for your recommendation.
Best regards, Team Hubbs

R. Boogaard

Ik doe nu 6 maanden zaken met Hubbs. Dit bedrijf gevonden via internet en na de eerste kennismakingsgesprekken samen gewerkt naar afspraken die ook daadwerkelijk worden nageleefd. Goed team in de... Ik doe nu 6 maanden zaken met Hubbs. Dit bedrijf gevonden via internet en na de eerste kennismakingsgesprekken samen gewerkt naar afspraken die ook daadwerkelijk worden nageleefd. Goed team in de back-office die een professionele indruk achter laten.

Reactie Verhuur Zeker:

Dankjewel voor de mooie beoordeling. Daar worden wij als team erg vrolijk van. Nogmaals bedankt. Team Hubbs :-)

Fam. Stam

Onze ervaringen met Hubbs zijn goed. Op de website lazen we dat Hubbs paste bij het plan om ons appartement te verhuren. Tijdens het kennismakingsgesprek werden al onze vragen beantwoord en werden... Onze ervaringen met Hubbs zijn goed. Op de website lazen we dat Hubbs paste bij het plan om ons appartement te verhuren. Tijdens het kennismakingsgesprek werden al onze vragen beantwoord en werden onze twijfels weggenomen door Elif. De aanpak van Hubbs gaf ons vertrouwen. In de praktijk werkt het zoals ons vooraf is verteld, heel prettig. Fijn dat we op deze manier ons appartement zonder zorgen kunnen verhuren.

Reactie Verhuur Zeker:

Heel erg bedankt voor de mooie review. Super mooi compliment voor Elif en ons als team. Fijne dag! Team Hubbs

Anoniem is het niet

Ik verhuur nu 3,5 maand het huis aan hubbs en vind het tot nu toe een fijne samenwerking en hoop dat dit ook zo gaat blijven😉 aangezien drie sterren niet als voldoende gezien werd heb ik dit op... Ik verhuur nu 3,5 maand het huis aan hubbs en vind het tot nu toe een fijne samenwerking en hoop dat dit ook zo gaat blijven😉 aangezien drie sterren niet als voldoende gezien werd heb ik dit op verzoek aangepast naar 4 sterren.

Reactie Verhuur Zeker:

Haha dankjewel! Fijn om te horen dat wij 4 sterren waard zijn 😉 Nogmaals bedankt, team Hubbs

Richard

Ik vind de samenwerking en communicatie erg soepel verlopen. Op het laatste moment nog een aanpassing aan de woning gedaan en dit is erg vlot en professioneel verlopen.

Wat een super mooie beoordeling. Heel erg bedankt Richard. Team Hubbs

Erg fijn contact en laagdrempelig. Duidelijke regels bij de oplevering en een goede prijs overeen gekomen.

De lijntjes zijn kort en ze vragen regelmatig hoe het gaat.

Wat een mooie beoordeling, dankjewel. Heel fijn om te horen. Team Hubbs

Wij hebben geluidsoverlast ervaren van onze buren. Hiervoor hebben wij contact opgenomen met Hubbs en ze hebben passende maatregelen genomen. Goed contact en naar tevredenheid opgelost.

Reactie Verhuur Zeker:

Dank voor uw beoordeling. Wij vinden het erg vervelend dat jullie overlast hebben ervaren. Fijn om te horen dat het naar tevredenheid is opgelost. Team Hubbs

Hele fijne partij om mee samen te werken. Ze pakken adequaat de zaken op

Super bedankt voor de mooie beoordeling. Team Hubbs

Irma Verhoosel

Wij zijn tot nu toe erg tevreden over hubbs en hoe ze ons ontzorgen. Ze zijn perfectionistisch wat ons als verhuurder soms extra werk oplevert, maar het draagt wel bij aan de goede kwaliteit due ze... Wij zijn tot nu toe erg tevreden over hubbs en hoe ze ons ontzorgen. Ze zijn perfectionistisch wat ons als verhuurder soms extra werk oplevert, maar het draagt wel bij aan de goede kwaliteit due ze de huurders bieden.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt Irma. Mooi compliment voor ons als team.