Goede info, duidelijk en snel met reageren.

Hubbs komt over als een betrouwbare partner om mee te werken. Het eerste gevoel was gelijk goed. Ze nemen alles uit handen en je wordt echt ontzorgd, dit is prettig.

Perspectief Financieel Beheer

Vriendelijk, praktisch en vakkundig.

Positief, klantvriendelijk

E.Lesierse

We verhuren ons huis nu 2 maanden aan Hubbs. Fijn contact en goede afspraken in aanloop naar de verhuur. Tot nu toe heel tevreden.

September 2023,

September 2023,

Na te zijn gaan samenwonen wilde ik mijn woning aanhouden. Ik zocht contact met Ruud van het bedrijf Hubbs. Na de wensen en mogelijkheden besproken te hebben was ik overtuigd dat ik de verhuur van mijn woning met een gerust gevoel kon overlaten aan de expertise van Hubbs op dit gebied. Na jaren verhuur ben ik nog steeds zeer tevreden over deze manier van verhuur.
Hubbs houdt toezicht op de woning en ontzorgt mij. Het contact tussen Hubbs en mij verloopt altijd erg prettig en afspraken worden netjes nagekomen.

Reactie Verhuur Zeker:

Wat een mooie beoordeling, heel erg bedankt dat u dit met ons wilt delen. Fijn om te horen dat u na een ruime tijd nog steeds tevreden bent over de samenwerking. Bedankt voor het vertrouwen en op... Wat een mooie beoordeling, heel erg bedankt dat u dit met ons wilt delen. Fijn om te horen dat u na een ruime tijd nog steeds tevreden bent over de samenwerking. Bedankt voor het vertrouwen en op nog vele jaren. Team Hubbs

Nick Verhoeven

Nadat mijn vriendin en ik besloten om samen te wonen met beide een eigen huis was de vraag. Wat doen we met het huis. Verkopen of misschien wel verhuren. Uiteindelijk bij Hubbs terecht gekomen. Niet... Nadat mijn vriendin en ik besloten om samen te wonen met beide een eigen huis was de vraag. Wat doen we met het huis. Verkopen of misschien wel verhuren. Uiteindelijk bij Hubbs terecht gekomen. Niet alleen huren zij de woning maar de woning wordt ook beheerd. Het complete pakket is voor ons doorslaggevend geweest om met hen in zee te gaan. Tot op de dag van vandaag geen spijt gehad!

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt Nick voor de mooie beoordeling en het vertrouwen. Veel plezier met samenwonen! Team Hubbs

Zeer tevreden, ze zijn acuraat en komen alle afspraken perfect na

Betrouwbaar, servicegericht, gecertificeerd, goed bereikbaar