Anne

Ontzettend fijn bedrijf. Ze geven goed advies en zijn snel.

Goed advies

Top

Goede service.

Niet veel

prima

graag een originele factuur sturen i.p.v. alleen pakbon, door telefonisch contact moest ik de rekening . wel betalen maar ik wachtte toch vergeefs op de originele factuur en nog steeds, inmiddels wel BETAALD via de pakbon!

Reactie Verfsuper:

De originele factuur wordt automatisch verzonden via email zodra het pakket de deur uit gaat. In een enkel geval kan het wel eens voorkomen dat de mail toch niet bij de klant aankomt, meestal zit de mail tussen de spam mail. Helaas kunnen wij dit niet verhelpen maar we kunnen natuurlijk altijd een factuur per post naar u op sturen.

Zeer tevreden, alles duidelijk omschreven.

Goede kwaliteit en goede prijzen

Misschien de levering, nu moet je er echt voor thuis zijn. Als je bijv met PostNL zaken doet kun je het zelf ergens ophalen..

Reactie Verfsuper:

Dankjewel voor je Feedback. Doordat wij zelf geen eigen voorraad hebben zijn wij afhankelijk van de verzendwijze van onze leveranciers. Helaas kunnen we op dit moment nog geen afhaalpunten aanbieden voor verzending. Hopelijk kunnen we dit in de toekomst wel.

Mijn ervaring is dat mijn order op correcte wijze is afgehandeld.

Het sterke punt is dat vanaf de bestelling het bestelde de volgende dag al afgeleverd was.

Geweldig vriendelijk en snel geholpen .
Hadden direct een goede oplossing voor mijn probleempje.
Ze hebben super terecht in hun naam staan

Zeer klantvriendelijk

Ik zou het niet weten

Gewoon goed en duidelijk

M drie

Zeer goed

Snelle reactie gehad, had ook kleurvlcodes opgegeven die niet in lijst stonden en wordt netjes verzorgt

Geen enkel