Deskundigheid

Dikke prima

Vakkennis

Nvt

Florus Berkhout

Snel geholpen, was maar half op voorraad maar gelijk gebeld.

Geen! Zo doorgaan

Hanna Smeets

Mijn eigen bestelling is prima verzorgd 6/5 aangekomen. Echter heb ik 6/5 ook een bestelling ontvangen die niet voor mij bestemd is. Ik heb u gemaild, geen reactie. Ik heb u gebeld, de telefoon... Mijn eigen bestelling is prima verzorgd 6/5 aangekomen. Echter heb ik 6/5 ook een bestelling ontvangen die niet voor mij bestemd is. Ik heb u gemaild, geen reactie. Ik heb u gebeld, de telefoon wordt niet opgenomen. Dit is geen goede ervaring.

Kan ik op basis van éên bestelling niet zeggen

Reageren op e-mails en telefoon opnemen.

hans reurs

Prima bederijf

goed advies snelle levering

nee

Fred Snel

De ervaring is tot nu toe niet goed. We hebben op zondag 3 mei online een blik verf besteld. Donderdag 7 mei hebben we gebeld omdat we de bestelling nog niet ontvangen hadden. Er werd ons gevraagd... De ervaring is tot nu toe niet goed. We hebben op zondag 3 mei online een blik verf besteld. Donderdag 7 mei hebben we gebeld omdat we de bestelling nog niet ontvangen hadden. Er werd ons gevraagd nog even af te wachten. Het is nu zondag 10 mei en volgens de track en trace code van Post.nl is het pakket nog steeds niet aangeleverd. Na een tweede keer bellen werd er actie ondernomen en op dinsdag 12 mei was het blik verf er woensdag :)

Na een wat langere wachttijd was mijn blik verf er keurig ingepakt

Sneller anticiperen op klachten.

Michiel Pouwels

Voorraad, keuze, prijs

Onduidelijke naamgeving: verfcompleet maar ook een behangzaak en dan weer een persoonsnaam...

P.E. Duijff

Product goed, prijs goed, distributie via PostNL onvoldoende.
Voorheen levering binnen 24 uur, nu vier dagen.

Aanbod en prijs

Geef garanties voor moment van levering en doe een gebaar als de levering te laat is, bijvoorbeeld een voucher voor de volgende bestelling. Nu heb ik een reden om naar de lokale leverancier te gaan.

Radjis Malgie

Uitstekende ervaring

Terugkoppeling, snelheid

Prima ervaring, weet niet zo gauw wat beter kan.

Maaike Schot

Snelle levering binnen 24 uur in huis!
Jammer dat ik verzendkosten moest betalen! Maar deze snelle levering is het waard!

Snelle levering!

Misschien geen verzendkosten boven een bepaald bedrag