Deskundigheid
Resultaat
Communicatie

Dhr. Nol Engelen

De telefoon wordt snel opgenomen, je wordt geholpen door medewerkers die verstand van zaken hebben, levering is snel.
ben zerr tevreden.

zie al genoemd.

Dhr. Kooimans

Probleemloos en correct afgeleverd.

Goede bereikbaarheid

Zou ik niet zo snel weten

Dhr. G. van der Nat

Goed.

bestellen via de computer, ze bellen op als het klaar staat en ik kan het ophalen.

ga zo door

Dhr. filip coninx

Top en Supersnelle service

Topservice

Dennis

Top! Prijstechnisch goed, duidelijke website, met zoeken op RAL code en duidelijke bevestiging. ‘s Avonds besteld, volgende ochtend geleverd!

Website en snelle levering aan huis

Ga zo door!

Dhr. Herbert

Koop soms verf bij dit bedrijf

Goede kwaliteit produkten en snelle levering

Keuzemenu op website kan iets duidelijker

M.Kamans

Snelle levering, goede prijs en zorgvuldig verpakt

Alles online goed kunnen bestellen

Nvt

Dhr. Minneboo

Zowel de gevraagde primer als de lak waren niet voorradig. Hiervoor in de plaats prima andere verf gekregen. Alleen jammer dat ik nu ipv 750 ml nu slechts 375 ml primer kreeg om uiteindelijk op... Zowel de gevraagde primer als de lak waren niet voorradig. Hiervoor in de plaats prima andere verf gekregen. Alleen jammer dat ik nu ipv 750 ml nu slechts 375 ml primer kreeg om uiteindelijk op ongeveer hetzelfde totaalbedrag uit te komen. Moet dus nu wel weer extra primer kopen! Dat was me niet meegedeeld! MvG Anton Minneboo

Prima verf

Alles vertellen, ook dat ik dus een andere hoeveelheid uiteindelijk kreeg!

Dhr. David Doolaard

Duur product maar zeer goed. Snelle levering

Sneller dan snelle levering top

Dhr. David Rombouts

Normaal

Niks speciaal online webwinkel zoals zoveel

Je zou verwachten als je over de 200 euro aan verf koopt dat je toch een roerstokje er bij krijgt.

Reactie Verfcompleet.nl:

Bedankt voor uw feedback. Wij voegen standaard roerhoutjes toe aan elke bestelling. Uiteraard kan het een keer vergeten worden. Neem contact op met onze klantenservice via... Bedankt voor uw feedback. Wij voegen standaard roerhoutjes toe aan elke bestelling. Uiteraard kan het een keer vergeten worden. Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@verfcompleet.nl en wij sturen alsnog een aantal roerstokjes toe.