Deskundigheid
Resultaat
Communicatie

Ik vond het erg vervelend dat ik thuis erachter kwam dat als ik de verf online zou bestellen het 40% goedkoper zou zijn! Als ik dit geweten had had ik de verf alsnog via mijn mobiel online besteld... Ik vond het erg vervelend dat ik thuis erachter kwam dat als ik de verf online zou bestellen het 40% goedkoper zou zijn! Als ik dit geweten had had ik de verf alsnog via mijn mobiel online besteld en later opgehaald!
Ik heb dit later nog gemeld en toen nog een gratis roller gekregen.

goede verf

communiceren over het feit dat de verf online 40% goedkoper is!

Reactie Verfcompleet.nl:

Bedankt voor uw feedback. De verf is online zeker niet 40% goedkoper als in onze winkel. Zie voor afhalen onderstaande link: - https://www.verfcompleet.nl/bestelling-afhalen Met vriendelijke... Bedankt voor uw feedback. De verf is online zeker niet 40% goedkoper als in onze winkel. Zie voor afhalen onderstaande link: - https://www.verfcompleet.nl/bestelling-afhalen Met vriendelijke groet, Verfcompleet.nl

Yvonne Argoudelis

Snelle bezorging en goede aanbieding omdat gewenst product niet voldoende op voorraad was

Snel

Niets

Lambert Ubels

Alle merken verf tegen een goede prijs

Snelle levering via internet, goed advies over alle soorten verf en.... personeel met gevoel voor humor

Voor mij zijn ze er niet

Herk

Prima bedrijf

Cindy

Bestelproces prima. Stalen erg mooi. Ik heb alleen stalen besteld die in een envelop pasten en dit werd als pakketpost verzonden. Zonde van het geld, envelop had met gemak door de brievenbus gepast.

Makkelijke website

Kijk wat qua verzendmethode past bij de bestelling.

tommy hermans

Tot nu toe echt top ,erg vriendelijk aan de telefoon ook .

alles goed verpakt en zeer snel geleverd

nee alles prima zo .

Het Hart schildersbedrijf

Super goede service, keurig geholpen

Prijs kwaliteit, goed

Erwin de B.

Makkelijk te bestellen en goed geholpen in de winkel

Een winkel waar je kunt afhalen

h van Rooij

snel geleverd

geen verbeterpunten

Lachman

De verf werd 2 dagen later bezorgd . Blik verf zat goed verpakt maar toch flinke deuken in de pot. Was duidelijk gevallen voordat het ingepakt was

Goede verpakking

Een blik verf die vol met deuken zit niet verpakken en op tijd brzorgen