Deskundigheid
Resultaat
Communicatie

Hp Van Arkel

Goed, snel en vriendelijk geholpen.

Kwaliteit/prijs. Vakkundig verstuurd

Paul Brink

Super

mee denken

Niels Troost

Prima, belletje gedaan alvorens bestelling te plaatsen om wat meer input te krijgen over verf soort en zeer professioneel te woord gestaan.

Kennis, duidelijkheid

Kreeg melding dat ik 2 pakketten zou krijgen. Echter bleek verpakt in 1 doos - daardoor even twijfel of ik mijn grond of aflak eerder zou krijgen aangezien er 1 pakket op dag later bezorgen stond... Kreeg melding dat ik 2 pakketten zou krijgen. Echter bleek verpakt in 1 doos - daardoor even twijfel of ik mijn grond of aflak eerder zou krijgen aangezien er 1 pakket op dag later bezorgen stond bij Post NL. Dit bleek gelukkig geen probleem te zijn omdat alles in 1 pakket zat. Check bij verzending of het multipakket is ja/nee

Netty Zijlstra

Goede communicatie en veel keus in producten

Snel,netjes en goed contact

Geen, ga zo door!

J. van Kooperen

Super goede communicatie en levering conform afspraak

Snel, eerlijk, prijs ok

Luc Beelen

De verf kon niet meteen geleverd worden door grondstofproblemen i.v.m. corona waar het bedrijf niets aan kon doen. Hierover werd goed met mij gecommuniceerd.

communicatie

Mijnie Doedens

Online besteld, snelle levering. Twee van de verfblikken wel ingedeukt, maar zaten gelukkig nog goed dicht

Snelle levering.

Iets meer beschermend inpakmateriaal om de verfblikken.

Jan Yntema

Duidelijk snelle levering goede prijs

Groot assortiment

M. Wokke

Betaalbaar, vriendelijk en snel

Werd direct teruggebeld of een deellevering gewenst was

Niets

H Adams HKB Projectservice & Onderhoud

Wij hadden. 2 x 2,5 Ltr.Sikkens Rubbol Sb ral 9006 besteld voor € 243,82 maar kregen een heel andere vieze kleur groen!!!!!!
Daar er op de label stond dat er niet geruild kon worden heb ik maar...
Daar er op de label stond dat er niet geruild kon worden heb ik maar besloten door de lokale verfhandel het op de goeie kleur te laten maken. ( ik was de verf nodig )
De lokale verfhandel heeft voor €170,00 zwart toegevoegd !!!!!!!!!
Ik heb nu dus 6,5 ltr. Ral 9006.
Hieruit mag u zelf uw conclusie trekken wat ik van uw levering vind.

Snelle levering.

De goeie kleuren leveren.

Reactie Verfcompleet.nl:

Bedankt voor uw feedback. U heeft zelf ral 6009 (GROEN) besteld via onze website. Wij hebben precies geleverd wat u heeft besteld. Verf speciaal op kleur gemaakt kunnen wij niet retour nemen. Jammer... Bedankt voor uw feedback. U heeft zelf ral 6009 (GROEN) besteld via onze website. Wij hebben precies geleverd wat u heeft besteld. Verf speciaal op kleur gemaakt kunnen wij niet retour nemen. Jammer en onterecht dat u ons hiervan de schuld geeft en een negatieve review opgeeft.
Als u contact met ons had opgenomen hadden we graag met u naar een oplossing gezocht.
Vercompleet.nl