Deskundigheid

Probleemloos

Vlot en correcte levering

Dhr.

Top

Snelle levering van goede producten

MCHaks

Over het assortiment, de informatie op de website en de levering van de verf ben ik heel tevreden.
Echter ik heb tijdens het bestellen ook een account aangemaakt en dit werkt tot op heden nog steeds niet. Ik heb hier gelijk een melding van gemaakt maar tot nu toe is het probleem niet opgelost en is hier ook geen reactie op gekomen

Ik heb tijdens het bestellen ook een account aangemaakt en dit werkt tot op heden nog steeds niet. Ik heb hier gelijk een melding van gemaakt maar tot nu toe is het probleem niet opgelost en is hier... Ik heb tijdens het bestellen ook een account aangemaakt en dit werkt tot op heden nog steeds niet. Ik heb hier gelijk een melding van gemaakt maar tot nu toe is het probleem niet opgelost en is hier ook geen reactie op gekomen.

Mevr. R. Altena

De matte bootleg was blijkbaar moeilijk verkrijgbaar. Ik heb er ruim 3 maanden op gewacht. Zonder bericht dat deze bestelling veel later komt.
Er is 1 x over gebeld.
Dat het die week...
Er is 1 x over gebeld.
Dat het die week zou worden verzonden.
Dat duurde toen nog n maand.

Geen idee. Het product is uiteindelijk bezorgd

Communiceren met de klant indien een product niet of veel later kom.

Dhr. N3WPLANT BV, J van Zetten

Prima bedrijf volgens afspraak geleverd

nvt

ntv

Dhr. T Wienholts

Stipte en correcte levering

Veel keuze

Flevotech

Afschuwelijk bedrijf

NIETS

We melden een klacht over een slecht product, wordt totaal verworpen en niet serieus behandeld.

RW

Groot blik verf was niet meer beschikbaar, in plaats daarvan kreeg ik hetzelfde aantal liters in kleine blikken; voor hetzelfde geld

Zeer goede service

Paul

Ruime keuze, goede prijs, bijna per omgaande af te halen.

Ruime keuze, goede prijs, bijna per omgaande af te halen.

Dhr. Jansen

Ik had gevraagd donderdag te leveren en de verf kwam toch woensdag al

Duidelijke site

Goed de bestelling lezen