Deskundigheid
Communicatie

Dhr. John Prlkman

Overzichtelijk en goede keuzemogelijkheid

Overzichtelijk

Nog niet. Dit was de eerste bestelling.

Dhr. van den Berg

Positief

Dhr. de Beer

Goede ervaring

houden zich aan afspraken qua levering

Dhr. Piet de Groot

Eenvoudig, simpel en betaalbaar!

Op de site besteld, 2 uur later op kunnen halen, ideaal!

Ik had van 1 product een liter bus besteld, in de winkel bleek dit product uit het assortiment. Dus eerder assortiment bij werken.

Dhr. F. Mertens

doen wat ze zeggen

Zeer goed

Breed assortiment, vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle service

Mevr. C.M. Dijkstra

Uitstekend

Altijd goed advies en gedegen hulp

Dhr. Theo Dirckx

Probleemloos

Vlot en correcte levering

Dhr.

Top

Snelle levering van goede producten

MCHaks

Over het assortiment, de informatie op de website en de levering van de verf ben ik heel tevreden.
Echter ik heb tijdens het bestellen ook een account aangemaakt en dit werkt tot op heden nog steeds niet. Ik heb hier gelijk een melding van gemaakt maar tot nu toe is het probleem niet opgelost en is hier ook geen reactie op gekomen

Ik heb tijdens het bestellen ook een account aangemaakt en dit werkt tot op heden nog steeds niet. Ik heb hier gelijk een melding van gemaakt maar tot nu toe is het probleem niet opgelost en is hier... Ik heb tijdens het bestellen ook een account aangemaakt en dit werkt tot op heden nog steeds niet. Ik heb hier gelijk een melding van gemaakt maar tot nu toe is het probleem niet opgelost en is hier ook geen reactie op gekomen.