Deskundigheid
Communicatie

Dhr. E.v.d.Stelt

Perfect

Dhr. P. G. Roodhuyzen

Snelle en cooecte levering. Goede communicatie over levertijd

Dhr. kranenburg wand en plafond afwerkingsbedrijf

net

net

Mevr. Tineke Slofstra - Meints

Super ervaring. De verf die ik nodig had was slecht leverbaar. Maar 1 telefoontje met een zeer vriendelijke dame zorgde ervoor dat ik de volgende dag mijn bestelling in huis had. Goed verpakt met... Super ervaring. De verf die ik nodig had was slecht leverbaar. Maar 1 telefoontje met een zeer vriendelijke dame zorgde ervoor dat ik de volgende dag mijn bestelling in huis had. Goed verpakt met roerstokje.

De dame aan de telefoon liep direct naar het magazijn om te kijken of de verf die ik nodig had voorradig was.

Geen opmerkingen

Dhr. Martin van Tellingen

Zeer tevreden. Tuincentrum had onze kleur niet op voorraad en jullie konden de volgde dag gelijk leveren . Top!

Snelle en betrouwbare levering!

Nvt

DV

Goed en snel geleverd

Dhr. B

Altijd duidelijk,precies en vriendelijk.

Snel en goed

Mevr. Lianne Zwijnen

Het bestelde product bleek niet leverbaar.
Dit is uitstekend opgelost door het te vervangen voor een gelijkwaardig product.
Dit was wel duurder maar is voor dezelfde prijs de volgende dag...
Het bestelde product bleek niet leverbaar.
Dit was wel duurder maar is voor dezelfde prijs de volgende dag bezorgd.

Oplossingsgericht

Dhr. jos sengers

Bestelling geplaatst in het weekend en op afgesproken dag netjes geleverd

Dhr. Lisette Elskamp-van Voorthuizen

Verrassend positief. Eerst duurde de levering langer dan verwacht, baalde omdat ik eerst bij ander bedrijf ook al bijna 2 weken moest wachten op een bestelling en die geannuleerd had. Na 3 dagen... Verrassend positief. Eerst duurde de levering langer dan verwacht, baalde omdat ik eerst bij ander bedrijf ook al bijna 2 weken moest wachten op een bestelling en die geannuleerd had. Na 3 dagen contact gezocht: oorzaak lag bij leverancier en er is perfect op gereageerd door een vervangend product aan te bieden dat eigenlijk nog duurder was ook. Perfect oplossing van een probleem waar ze eigenlijk niets aan konden doen. Fijn een bedrijf dat nog zn best lijkt te doen voor hun klanten

Lossen probleem op en denken actief mee met klant

Als product niet op voorraad is op site vermelden en evt verwijzen naar vergelijkbaar product. In mijn geval voor witten van kas kon dat prima