Deskundigheid
Resultaat
Communicatie

Dhr. Jan Pullen

Top! Goede communicatie, vriendelijk geholpen, vlotte levering en erg netjes verpakt.

Zie hierboven

Enige wat ik als verbeterpunt kan verzinnen is dat het fijn was geweest om bij de 10L emmers Latex wat grotere mengstokken meegeleverd te krijgen.

Hans

Prima bedrijf met goede klantenservice die ook nog eens snel reageert bij vragen.

Zie mijn ervaring

Ivo

Snelle service, juiste afhandeling, voorbeeld voor velen.

Alles klopt.

Mevr. Denise Claerhout

Praktische website, snelle online communicatie

Zeer snelle levering van Nederland naar België

Dhr. Nipius

Deskundig

Vriendelijke personeel

Dhr. J. Schot

Al meerder keren verf besteld, goede prijs en direct geleverd. Hebben inmiddels ook een gunfactor opgebouwd bij mij.

Er werd nog telefonisch geïnformeerd of ik echt wel wilde wat ik besteld had. Prima!!

Dhr. Dansberg

Correct

Snel geleverd

nvt

Dhr. Rico

Als je aangeeft, vandaag besteld, morgen in huis, hou je er dan ook aan..

Reactie Verfcompleet.nl:

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat uw bestelling niet de volgende werkdag geleverd is. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat u de zending inmiddels in goede orde heeft ontvangen. Gelukkig... Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat uw bestelling niet de volgende werkdag geleverd is. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat u de zending inmiddels in goede orde heeft ontvangen. Gelukkig lukt het ons in meer dan 98 procent van de gevallen wel om de bestelling tijdig bij de klant te krijgen. Helaas kan het in een enkel geval een dag langer duren. Groet, Verfcompleet.nl