Ricardo vd vorst

Top en snel

Perfect

Gelijk

Gido

Snel, duidelijk en ook heel goed bereikbaar wanneer je vragen hebt.

Hoe ging het sollicitatiegesprek?

Na een belletje kon ik dezelfde dag nog langskomen voor een gesprek. Dat ging dus erg soepel.

Heb je door Verdo snel de baan gevonden die je zocht?

De week erop heeft Kayoma mij gematched met een bedrijf en kon ik direct aan de slag.

Rens van Megen / Bohnenkamp

Nix negatiefs op aan te merken.

Hoe ging het sollicitatiegesprek?

Perfect. Van beide kanten enthousiasme.

Heb je door Verdo snel de baan gevonden die je zocht?

Was de eerste vacature waar ik op gereageerd had. Ondertussen andere sollicitaties gehad maar zij kwamen met de perfecte.

Beste Rens,
Goed om te horen dat alles positief is verlopen. Bedankt!

Dion

Snel aan een baan geholpen door Gertjan! Goede communicatie en eerlijke adviezen! Top!

Reactie Verdo Werkt:

Bedankt voor jouw review Dion! We geven het compliment door aan Gertjan.

Berrie

Bij alle vragen die ik heb kan ik terecht bij Michael! Duidelijke communicatie en wordt altijd snel geschakelt. Erg Fijn! Ik kan Verdo en Michael erg aanraden! kortom DIK tevreden :)

Reactie Verdo Werkt:

Hi Berrie, goed om te horen dat je tevreden bent! Als we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden. :)

Max van Wulfen

Je word goed geholpen en snel

Goed om te horen, Max!

Iwan

Michael is echt een TOP kerel! Regelt alles keurig en snel en heeft duidelijke communicatie, je weet dus waar je aan toe bent en hij komt zijn afspraken na! Op hem kan je écht bouwen, SUPER!

Hi Iwan,
Bedankt voor het mooie compliment! We geven het door :)

Mathijs Betlem

Door het fijne contact met Michael en het direct schakelen van hem heeft ervoor gezorgd dat ik snel een baan heb gekregen! ECHT TOP!

Hi Matthijs,
Bedankt voor jou mooie review. We het dit door aan Michael!

Aron Wagenaar

Mijn ervaring met het bedrijf zijn erg goed. Ik word vriendelijk geholpen door iedereen die ik heb gesproken.

Reactie Verdo Werkt:

Dankjewel voor deze mooie review Aron! Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan weet je ons te vinden :)

Alex Daniëls

Vlot en goed geholpen door Kayoma bij het vinden van een vacature die aansluit op mijn wensen. Bij vragen verloopt de communicatie soepel en is men goed bereikbaar. Al met al raad ik Verdo zeker... Vlot en goed geholpen door Kayoma bij het vinden van een vacature die aansluit op mijn wensen. Bij vragen verloopt de communicatie soepel en is men goed bereikbaar. Al met al raad ik Verdo zeker aan.

Beste Alex,
Goed te horen dat je onze dienstverlening als positief hebt ervaren! Ook bedankt voor het compliment aan Kayoma :)