Bas

Vriendelijke mensen, die na een kennismaking direct persoonlijk gericht opzoek gaan naar een functie en bedrijf die goed bij je passen.

Beste Bas,
Goed om te horen dat je onze dienstverlening als positief hebt ervaren. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag!

Teddy van Wijk

Ik had met spoed een andere baan nodig omdat mijn vorige week mij ongelukkig maakten. Toen kwam ik terecht bij een vacatures als stratenmaker, Dezelfde dag werd ik nog opgebeld door Sander ik mocht... Ik had met spoed een andere baan nodig omdat mijn vorige week mij ongelukkig maakten. Toen kwam ik terecht bij een vacatures als stratenmaker, Dezelfde dag werd ik nog opgebeld door Sander ik mocht de volgende dag gelijk langs komen voor een gesprekje en die week erop kon ik beginnen bij een nieuw en leuk bedrijf, Communicatie Sander als contact persoon gaat ook top alles word netjes geregeld en als je iets niet snapt legt hij het goed uit.

Beste Teddy,
Bedankt voor deze positieve beoordeling! We geven het door aan Sander :)

Verdo werkt

Zeer goed

Reactie Verdo Werkt:

Bedankt voor jouw reactie!

Carolien

Ik belde jullie op voor werk en mocht op gesprek komen, tijdje later hebben jullie mij het mooiste werk gegeven wat er bestaat. Heel erg bedankt hiervoor. :)

Hi Carolien,
Goed om te horen dat je zo tevreden bent! Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen: laat het ons weten!

Abdel.F.

Topbedrijf!!! Had gisteren met een vriendelijke dame(Kayoma) gesproken en vandaag vertelde zij mij dat ze al een opdracht heeft voor me!!! proffessioneel en doet wat er beloofd wordt.
Ik weet...
Ik weet in ieder geval wie ik als eerste bel als ik weer op zoek ben!!!
Dankje wel Kayoma, je bent een topper!!!

Beste Abdel,
Bedankt voor jouw enthousiaste review! Dit mooie compliment geven we zeker door aan Kayoma. :)

Michael

Top bedrijf, snel aan het werk

Reactie Verdo Werkt:

Bedankt voor deze mooie review!

Jantine Musiiwa

Fijn bedrijf, prettig en duidelijk contact.

Beste Jantine,
Bedankt voor deze goede en duidelijke review!

Outstanding

Geweldig

Reactie Verdo Werkt:

Bedankt voor deze mooie review!

Jeroen Padberg

Veel diversiteit qua werk. Leuk en gezellig personeel. Bereidt om een stapje extra te zetten om werk voor je te vinden.

Beste Jeroen,
Bedankt voor het compliment! Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen betekenen?

Hugo

Goed geholpen door Sander tijdens het zoeken naar een vakantiebaan

Reactie Verdo Werkt:

Bedankt voor het compliment! We geven dit door aan Sander :)