Dion

Snel aan een baan geholpen door Gertjan! Goede communicatie en eerlijke adviezen! Top!

Reactie Verdo Werkt:

Bedankt voor jouw review Dion! We geven het compliment door aan Gertjan.

Berrie

Bij alle vragen die ik heb kan ik terecht bij Michael! Duidelijke communicatie en wordt altijd snel geschakelt. Erg Fijn! Ik kan Verdo en Michael erg aanraden! kortom DIK tevreden :)

Reactie Verdo Werkt:

Hi Berrie, goed om te horen dat je tevreden bent! Als we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden. :)

Max van Wulfen

Je word goed geholpen en snel

Goed om te horen, Max!

Iwan

Michael is echt een TOP kerel! Regelt alles keurig en snel en heeft duidelijke communicatie, je weet dus waar je aan toe bent en hij komt zijn afspraken na! Op hem kan je écht bouwen, SUPER!

Hi Iwan,
Bedankt voor het mooie compliment! We geven het door :)

Mathijs Betlem

Door het fijne contact met Michael en het direct schakelen van hem heeft ervoor gezorgd dat ik snel een baan heb gekregen! ECHT TOP!

Hi Matthijs,
Bedankt voor jou mooie review. We het dit door aan Michael!

Aron Wagenaar

Mijn ervaring met het bedrijf zijn erg goed. Ik word vriendelijk geholpen door iedereen die ik heb gesproken.

Reactie Verdo Werkt:

Dankjewel voor deze mooie review Aron! Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan weet je ons te vinden :)

Alex Daniëls

Vlot en goed geholpen door Kayoma bij het vinden van een vacature die aansluit op mijn wensen. Bij vragen verloopt de communicatie soepel en is men goed bereikbaar. Al met al raad ik Verdo zeker... Vlot en goed geholpen door Kayoma bij het vinden van een vacature die aansluit op mijn wensen. Bij vragen verloopt de communicatie soepel en is men goed bereikbaar. Al met al raad ik Verdo zeker aan.

Beste Alex,
Goed te horen dat je onze dienstverlening als positief hebt ervaren! Ook bedankt voor het compliment aan Kayoma :)

Pim Meeuwsen

Fijne samenwerking. goed contact over whatsapp of bellen werkt prettig. Sander heeft me goed geholpen een leuke plek te vinden en ben enthousiast om te beginnen!

Hi Pim,
Bedankt voor deze mooie beoordeling! We geven dit compliment door aan Sander :)

Wesley

Erg fijne mensen die zich goed inzetten voor je

Pieter Slabbekoorn

Door het snelle contact met Femke en het direct schakelen van Michael heeft ervoor gezorgd dat ik snel een baan heb gekregen. Dus top !

Beste Pieter,
Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Femke en Michael zijn erg blij dat je zo tevreden bent.