Don

Na een zeer prettig gesprek met Michael had ik direct vertrouwen dat het goed zou komen. Zo bleek ook want dezelfde middag nog kon ik op gesprek en heb ik een nieuwe baan gevonden, fantastisch!

guido

Helaas in praktijk blijkt verdo een schandalig bedrijf te zijn

Beste Roland,
Beste Roland,
Wat vervelend dat je onze dienstverlening op deze manier hebt ervaren. Graag gaan we met je in gesprek. Zo kunnen we nagaan waar het fout is gegaan en een gepaste oplossing voor je zoeken. Je kunt ons bellen op 0318-576502 of rechtstreeks contact opnemen met Guido via 06-43240706. We komen graag met je in contact!
Daniëlle | Verdo Werkt

Jan vd nagel

Goed gesprek gehad,

Vervolgens snel uitgezonden !

Beste Jan,
Goed om te horen dat je tevreden bent! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we graag van je!
Groeten,
Team Verdo Werkt

Lars

Top ervaring

Reactie Verdo Werkt:

Fijn dat je tevreden bent, Lars!

James Haido

Top communicatie gehad, goed geholpen door Nick en Sander

Reactie Verdo Werkt:

Mooi om te horen dat je een goede dienstverlening hebt ervaren, James. We geven dit door aan Nick en Sander!

Ruben van Luik

Geordend en netjes

Reactie Verdo Werkt:

Super dat je tevreden bent, Ruben!

Ricardo vd vorst

Top en snel

Reactie Verdo Werkt:

Bedankt voor het compliment, Ruben!

Gido

Snel, duidelijk en ook heel goed bereikbaar wanneer je vragen hebt.

Reactie Verdo Werkt:

Goed te horen dat je een goede service hebt ervaren! We geven het compliment door aan Kayoma.

Rens van Megen / Bohnenkamp

Nix negatiefs op aan te merken.

Beste Rens,
Goed om te horen dat alles positief is verlopen. Bedankt!
Groeten,
Team Verdo Werkt