Job Hijstek

Snelle en persoonlijke hulp

Hoe ging het eerste contact?

Goed, kon snel langskomen voor een gesprek en daarna ging ook alles lekker snel

twee weken ongeveer

Hi Job,
Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles goed is gegaan!

Retelli

Mijn ervaring is zeer goed, snel, goede feeling of er een goede match is tussen de sollicitant en opdrachtgever

Hoe ging het eerste contact?

Meteen een goede telefonische klik met Guido

Heb je via Verdo Werkt snel gevonden wat je zocht?

Jazeker, er werd snel geschakeld en contact gelegd met de opdrachtgever en weer met mij

Hi Andre,
Fijn dat alles goed is gegaan tijdens jouw sollicitatieprocedure. Mocht we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!

Farrell

Geweldig, na een fijn gesprek met Michael wist ik dat het goed zou komen. Je weet gelijk wat je aan hem hebt en hij belangrijk: hij komt zijn afspraken na

Super

Heb je via Verdo Werkt snel gevonden wat je zocht?

Op gesprek geweest op dinsdag en kan maandag erop starten

Hi Farrel,
Mooi dat alles goed is gegaan! We geven het compliment door ;)

Guido van Vliet

Echt geweldig. Super snel en goed geregeld. Denken goed mee en reageeren goed en snel op de feedback voor baan aanboden.

Hoe ging het eerste contact?

Telefoonisch contact gehad met Verdo en binnen een dag ben ik op gesprek uitgenodigd om mijn wensen te bespreken.

Heb je via Verdo Werkt snel gevonden wat je zocht?

Absoluut. Binnen 2 weken heb ik mijn contract kunnen tekenen.

Reactie Verdo Werkt:

Goed om te horen dat je tevreden bent, Guido!

Frederique

Goede ervaring

Snel en gemakkelijk

Ja

Damien

Ik zat zo der werk maar dankzij hun heb ik binnen 2 weken een nieuwe baan gevonden ze helpen graag en kijken echt wat jij wil en wat bij je past! Ik ben tevreden

Sylvano Reuser

Perfect

Jasper

Ik werd gastvrij ontvangen en we hebben gekeken naar een baantje dat bij me past, toen het gesprek klaar was en ik naar huis ging werd ik al meteen gebeld dat ze wat voor me hadden gevonden.

Ramon

Positief, goeie service en helpen je graag

Wesley V

Na een open en goed gesprek met Michael te hebben gehad heeft hij direct geschakeld en dezelfde middag kreeg ik telefoon van hem dat ik volgende dag kon starten. Na het mee krijgen van super goed... Na een open en goed gesprek met Michael te hebben gehad heeft hij direct geschakeld en dezelfde middag kreeg ik telefoon van hem dat ik volgende dag kon starten. Na het mee krijgen van super goed gereedschap en mooie kleding heb ik helemaal me plek gevonden. Ben Michael enorm dankbaar en zou hem iedereen aanbevelen. Echt een goude kerel