Fam. Bremer

Goede kwaliteit en doordachte installatiematerialen/rails, prima zelf te monteren. Uitstekende service, zeer klantgericht en vriendelijke medewerkers die gaan voor maximale klanttevredenheid.

Fam. Bos

Dank voor jullie service en mee denken! We hebben hierdoor een prachtige wand gekregen!

Lisa

Super bedrijf! Erg duidelijke website en er wordt snel gereageerd op een offerte verzoek. Prettige showroom waar je wordt voorzien van advies. Communicatie gedurende het traject erg goed. Inmeten en... Super bedrijf! Erg duidelijke website en er wordt snel gereageerd op een offerte verzoek. Prettige showroom waar je wordt voorzien van advies. Communicatie gedurende het traject erg goed. Inmeten en plaatsen netjes op tijd, vriendelijke medewerkers, er wordt netjes gewerkt en je wordt betrokken. Last but not least: erg tevreden met het product! Van harte aanbevolen dit bedrijf!

Menno

Goedemiddag, langs deze weg wil ik laten weten dat het materiaal wat geleverd wordt van mooie en goede kwaliteit is.
Ik heb zelf de rails en ramen geplaatst. Appeltje eitje zeg ik. Met het...
Ik heb zelf de rails en ramen geplaatst. Appeltje eitje zeg ik. Met het plaatsen van de ramen heb je wel wat hulp nodig want ze zijn erg zwaar. Toen ik wat advies vroeg over de fundering kreeg ik het juiste advies. Het is dus ook niet zo als je ze zelf gaat plaatsen dat er gezegd wordt zoek zelf maar uit. Ben erg tevreden over dit bedrijf en raar het zeker aan.

Anita Huijbregts

Communicatie is duidelijk en prettig. Eerst via what-app daarna via de mail. Wordt snel geantwoord op vragen. Montage ging snel, alles netjes gemonteerd( en opgeruimd.

Martijn

In eerste instantie was de rail te kort geleverd. Maar na een belletje was dit binnen enkele dagen netjes vervangen. Levering aan huis was super geregeld. Al zou ik wel iets meer op de hoogte worden... In eerste instantie was de rail te kort geleverd. Maar na een belletje was dit binnen enkele dagen netjes vervangen. Levering aan huis was super geregeld. Al zou ik wel iets meer op de hoogte worden gehouden van de levering. Maar levering zelf was keurig.
Ook het contact zover is goed verlopen. En materiaal is absoluut top.

Fam. Hiemstra

We hadden besloten de veranda dicht te maken met glaspanelen. We kwamen bij VerandaGlaswand.nl uit en binnen een paar weken konden ze de bestelling langs brengen. We hebben het geplaatst en genieten... We hadden besloten de veranda dicht te maken met glaspanelen. We kwamen bij VerandaGlaswand.nl uit en binnen een paar weken konden ze de bestelling langs brengen. We hebben het geplaatst en genieten er nu al enorm van. Ik had wat vragen, maar ze zijn super behulpzaam. We zijn zeer content met dit bedrijf. Top!

A Hullen

Dit is een goed georganiseerd bedrijf en komt zijn afspraken na.
We kunnen iedereen aanbevelen om hier zaken mee te doen.
A Hullen Heino

Familie Leppers

Heel blij met de geleverde glaswand . Goede prijs/kwaliteits verhouding !
Verandaglaswand.nl is zeker een aanrader!

Peusens

Snelle montage echter een maandagochtend gevalletje want er bleek bij de afwerking bij regen niet helemaal goed te zijn afgedicht. Er werd gelukkig na klacht gereageerd en datum afgesproken om te... Snelle montage echter een maandagochtend gevalletje want er bleek bij de afwerking bij regen niet helemaal goed te zijn afgedicht. Er werd gelukkig na klacht gereageerd en datum afgesproken om te herstellen.