Richard Droop

Goede ervaring met VerandaGlaswand.nl

Reiring

Positieve ervaring en goede adviezen

Komt gemaakte afspraken na en levering perfect verlopen

RAH Melenhorst

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn positief. Goede advisering en klantenservice. Als verbeterpunten kan ik aangeven dat ik graag schroeven e.d. meegeleverd had willen zien alsmede de... Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn positief. Goede advisering en klantenservice. Als verbeterpunten kan ik aangeven dat ik graag schroeven e.d. meegeleverd had willen zien alsmede de keus/mogelijkheid om de profielen al te voorzien van voor-gecentreerde gaten. Wat we ook mistten was een duidelijke gebruiksaanwijzing/installatie voorschrift.

Los

Super! Snelle levering, netjes geholpen.

Wil Ariens

Gevonden op internet. Makkelijk online samen te stellen. Een bezoek op het bedrijf via een afspraak is prettig en je hebt voldoende tijd. Goede voorlichting en wat prettig is gelijk een afspraak... Gevonden op internet. Makkelijk online samen te stellen. Een bezoek op het bedrijf via een afspraak is prettig en je hebt voldoende tijd. Goede voorlichting en wat prettig is gelijk een afspraak ingeplant. De 2 heren die de schuifwanden geplaatst hebben werken netjes en nauwkeurig. Geen enkel minpuntje. Prijs kwaliteitverhouding is goed. Zal zeker het bedrijf aanbevelen.

HJ Maijers

Goede kwaliteit en communicatie.

Bruinsschilderwerken

Super bedrijf netjes reageert snel en heeft een goed product.

Paulina Verhoef

Zeer goed geholpen meegedacht goede prijs kwaliteit verhouding

Otten

Kundig bedrijf. Geeft goed advies. Deuren zijn mooi, degelijk en makkelijk te plaatsen.