Veneta

Kwaliteit

prive

BEschrijving van montage zou beter kunnen. Er staan dat je 14cm uit de wand moet monteren, dus ik meet 14 cm om de schreoven te plaatsen. Dat is dus niet goed, de klemmen passen niet goed waardoor... BEschrijving van montage zou beter kunnen. Er staan dat je 14cm uit de wand moet monteren, dus ik meet 14 cm om de schreoven te plaatsen. Dat is dus niet goed, de klemmen passen niet goed waardoor de jalouzien noet goed opgehangen kunnen worden. Duidleijker aangeven dat de zijkant van de ophangbeugels 14 cm uit de muur moeten, en op een tekening duidleijk maken waarom: om dat de beugels anders op de plek hangen waar de bediningsmechanismen zitten woordoor daar de ophangbeugels niet geplaatst kunnen worden. Ik zat er dus een halve centimeter naast maar heb nu dus wel een probleem nadat ik met veel pijn en moeiten 4 gaatjes had geboord in glad tegelwerk. Heel jammer

nvt

Goedenavond,
Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring! Vervelend om te lezen dat het monteren niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Dit is natuurlijk nooit prettig om te lezen. Ik heb daarom je persoonlijke adviseur een bericht gestuurd om dit even met je na te bespreken.
Alysha-Veneta.com

L.D.

Fout gemeten door de adviseur van Veneta en daarna heel slecht contact kunnen krijgen en 3 maanden later pas de juiste afmeting ontvangen. Geen enkele mogelijkheid om contact te krijgen met de... Fout gemeten door de adviseur van Veneta en daarna heel slecht contact kunnen krijgen en 3 maanden later pas de juiste afmeting ontvangen. Geen enkele mogelijkheid om contact te krijgen met de desbetreffende adviseur en totaal geen compensatie. Geen fijne ervaring.

Slecht contact

Goedenavond,
Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring. Vervelend om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt met de adviseur. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb je persoonlijke adviseur een verzoek gestuurd om contact op te nemen en dit te bespreken.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Alysha- Veneta.com

Dirk Sohie

Wij werden heel slecht geadviseerd door één van de verkopers van Veneta bij de aankoop van onze rolgordijnen en jaloezieën plus de uitgevoerde opmetingen door die persoon trok op niks .De... Wij werden heel slecht geadviseerd door één van de verkopers van Veneta bij de aankoop van onze rolgordijnen en jaloezieën plus de uitgevoerde opmetingen door die persoon trok op niks .De rolgordijnen voor de slaapkamers werden niet breed genoeg gemaakt waardoor wij in de slaapkamers nog steeds veel lichtinval hebben + kettingen v/d rolgordijnen en de touwtjes van onze jaloezie waren veel te kort.

Goedenavond,
Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring! Vervelend om te lezen dat je niet goed bent geadviseerd en dat de producten niet naar wens zijn. Ik heb je persoonlijke adviseur een verzoek gestuurd om contact met je op te nemen en dit te bespreken.
Alysha-Veneta.com

Seine

Ze hebben mij telefonisch zeer goed geholpen

Opvallende sterke punten:

Denken met je mee in oplossingen

Nicol

Mooie wave gordijnen en vouwgordijnen ontvangen. Er is hier iemand aan huis geweest en ik had alle tijd om de staaltjes te bekijken. Alles is keurig opgemeten en paste ook prima. We hebben het zelf... Mooie wave gordijnen en vouwgordijnen ontvangen. Er is hier iemand aan huis geweest en ik had alle tijd om de staaltjes te bekijken. Alles is keurig opgemeten en paste ook prima. We hebben het zelf opgehangen. Vouwgordijnen gingen prima en hingen vlot. De waveplooi hang gordijnen was een ander verhaal. Dit was soms lastig want de beschrijving van de gordijnrails ophangen en de manier van geleiders erin plaatsen is op papier anders dan in de filmpjes online, kwam ik achter nadat we het er in hadden gemaakt. We keken dus tegen de witte haakjes en geleiders aan en met de donkere gordijnen was dit wel storend. En om dit weer te veranderen moesten wij de rails eraf afhalen (hangt in het kozijn hier) dus dat was even balen.. maar ook dat is uiteindelijk goed gekomen.
Ben blij met de kleur van de gordijnen. Wel jammer met zwarte rails dat de onderdelen verder (haakjes, geleiders e.d.) veelal wit zijn.
Ook de bijgeleverde pluggen zijn niet geschikt voor gipsplafond (goed om te weten).

Opvallende sterke punten:

Snel geleverd als je zelf ophangt.
Kleurstalen in huis kunnen bekijken.

C.T. Vergne

Vandaag kwamen Robin en Stijn langs voor de shutters. Zij waren uitermate vriendelijk en de werkzaamheden werden keurig opgelost. Hulde !!

Vriendelijk en correct

H nagtegaal

Heel goed

mooi uitgevoerd

John Hatzmann

De plissé gordijnen, zijn volgens schema geleverd, zien er mooi uit zijn makkelijk zelf te monteren en het op en neer halen gaat soepel. Onze ervaring is positief.

Opvallende sterke punten:

Het monteren van de plissé gordijnen is een fluitje van een cent en de maat voering is geweldig.

Gijs Peters

Als vanouds