Eerlijk en betrouwbaar

Heel mooie sfeer al vanaf het moment dat je binnenkomt. Fijne artsen die eerlijk zijn over wat wel en niet bij je zou passen. Gaan voor een natuurlijk resultaat.

Tjandra

Ik heb mijn lippen laten opvullen. Na bijna 2 weken kan ik je laten weten dat het een prachtig resultaat heeft gegeven en geen 'duckface'. Wel een onwijze Wordt volledig verdoofd en dat is wel zo...

Zeer goede arts, hij smeert je niets aan en raadt eerder af dan dat hij iets aanprijst. De arts neemt de tijd, werkt in stapjes. Na twee weken kom je terug voor een controle en op het moment dat je niet helemaal tevreden bent, dan werkt hij dit gratis bij (let op, een touch up!). Ja, hele goede kundige kliniek.

Uitstekend

Dokter neemt de tijd en legt alles rustig en duidelijk uit. Zeer blij met het eindresultaat!

Fijn, goed en betrouwbaar

Het traject van intake tot behandelen heb ik als zeer prettig ervaren. Ik kreeg niet het gevoel dat me niet van alles opgedrongen werd, maar gewoon een eerlijk en goed advies.

Zeer blij met het uiteindelijke resultaat!

Jakobien

Botox

Dokter neemt de tijd, legt alles helder en duidelijk uit en de behandeling zelf is zo gepiept.

Goede ervaring!

De arts neemt de tijd, luistert goed naar je klachten, je wordt goed en uitgebreid geĆÆnformeerd. De behandeling verloopt kundig en het resultaat is erg goed. Ben een tevreden vaste klant!

Fijne ervaring

- Er werd de tijd genomen om alles uit te leggen
- Mooi resultaat
- Erg vriendelijk geholpen

G. Di Biase

The customer's opinion counts nothing.

Lips filler : bad resolt, the upper lip wide and voluminous. The lower lip narrow with less volume.
I told the " doctor" but he didn't care...

Jasmina

Vrijwel gegarandeerd mooi resultaat!

De arts luistert goed naar wat voor een resultaat u wilt bereiken, denkt met u mee en stelt u gerust. Verder geloof ik oprecht dat bij Velvet Clinic het natuurlijke resultaat en tevredenheid van de klant voorop staan. Ik ben inmiddels drie keer behandeld bij deze kliniek, en altijd zeer tevreden over het de behandeling, de vriendelijkheid van het personeel en natuurlijk het resultaat!

Renate

Voor een warm onthaal, menselijkheid, lekkere koffie en perfecte behandeling zit je hier aan het juiste adres!
Alles zoals je verwacht!