Fijn, goed en betrouwbaar

Het traject van intake tot behandelen heb ik als zeer prettig ervaren. Ik kreeg niet het gevoel dat me niet van alles opgedrongen werd, maar gewoon een eerlijk en goed advies.

Zeer blij met het uiteindelijke resultaat!

Jakobien

Botox

Dokter neemt de tijd, legt alles helder en duidelijk uit en de behandeling zelf is zo gepiept.

Goede ervaring!

De arts neemt de tijd, luistert goed naar je klachten, je wordt goed en uitgebreid geĆÆnformeerd. De behandeling verloopt kundig en het resultaat is erg goed. Ben een tevreden vaste klant!

Fijne ervaring

- Er werd de tijd genomen om alles uit te leggen
- Mooi resultaat
- Erg vriendelijk geholpen

G. Di Biase

The customer's opinion counts nothing.

Lips filler : bad resolt, the upper lip wide and voluminous. The lower lip narrow with less volume.
I told the " doctor" but he didn't care...

Jasmina

Vrijwel gegarandeerd mooi resultaat!

De arts luistert goed naar wat voor een resultaat u wilt bereiken, denkt met u mee en stelt u gerust. Verder geloof ik oprecht dat bij Velvet Clinic het natuurlijke resultaat en tevredenheid van de klant voorop staan. Ik ben inmiddels drie keer behandeld bij deze kliniek, en altijd zeer tevreden over het de behandeling, de vriendelijkheid van het personeel en natuurlijk het resultaat!

Renate

Voor een warm onthaal, menselijkheid, lekkere koffie en perfecte behandeling zit je hier aan het juiste adres!
Alles zoals je verwacht!

Een kundige arts die de tijd neemt voor zijn klanten.

Martijn neemt alle tijd om je vragen te beantwoorden. Daarnaast heeft hij een fijne assistent die de afspraken goed plant zodat elke klant de tijd heeft voor zijn of haar consult.

Na veel wikken en wegen heb ik de stap genomen om mijn wallen( donker kringen) te laten behandelen. Met vier kleine prikjes ( vrijwel pijnloos), kijk weer fris en fruitig uit de ogen.

Fijne en snelle behandeling!

De service was heel fijn, vriendelijk en open. De behandeling verliep pijnloos en snel. Ik kon met al mijn vragen terecht.