N. Doornbos

Goede ervaring

Ik heb altijd al mijn lippen wat aan de dunne kant gevonden. Nu toch de stap een keer gezet en ben echt heel erg blij met het resultaat! Had wel een blauw plekje hier en daar, maar dat trok gelukkig... Ik heb altijd al mijn lippen wat aan de dunne kant gevonden. Nu toch de stap een keer gezet en ben echt heel erg blij met het resultaat! Had wel een blauw plekje hier en daar, maar dat trok gelukkig snel weg.

Samantha

Behandeling frons

Sinds enkele jaren kreeg ik steeds vaker te horen dat ik zo boos kijk. Na een behandeling met botox van de frons krijg ik dit eigenlijk nooit meer te horen. En ik vind zelf ook dat het heel veel... Sinds enkele jaren kreeg ik steeds vaker te horen dat ik zo boos kijk. Na een behandeling met botox van de frons krijg ik dit eigenlijk nooit meer te horen. En ik vind zelf ook dat het heel veel rust geeft in het gezicht.

Fatima O

Behandeling lippen

Er hangt een fijne sfeer in de kliniek. Dokter Michiel neemt de tijd om alles uitvoerig uit te leggen voor hij met de behandeling begon. Mijn lippen zijn erg mooi geworden.

Prettig bezoek

Vriendelijk ontvangen, men neemt de tijd voor je en legt alles goed aan je uit. Kwaliteit en veel kennis! Kom hier graag nog eens terug!

Marco de Boer

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Ben al eens paar keer langs geweest, vriendelijke mensen en de behandelingen hebben een goede werking. Zeker een aanrader.

W.G.

Goede service

Makkelijk online afspraak maken. Kundige en vriendelijke staf.

J.Nootenboom

Vermoeide uitstraling

Ik heb lang zitten wikken en wegen voordat ik een afspraak heb gemaakt. Een afspraak kon op korte termijn gemaakt worden voor een intakegesprek. Omdat ik zelf vond dat ik een boze/vermoeide... Ik heb lang zitten wikken en wegen voordat ik een afspraak heb gemaakt. Een afspraak kon op korte termijn gemaakt worden voor een intakegesprek. Omdat ik zelf vond dat ik een boze/vermoeide uitstraling had heb ik geïnformeerd wat de mogelijkheden hiervoor waren. Mij is toen aangeraden om te kiezen voor een botoxbehandeling waarbij de mondhoeken iets gelift zijn. De uiteindelijke behandeling viel mij erg mee. Ik zie duidelijk verschil en heb een frissere uitstraling gekregen.

janneke

Professioneel en vriendelijk

ik heb gebruik gemaakt van een combinatiebehandeling waarbij zowel fillers en Botox gebruikt zijn. ik ben super tevreden en alles is perfect. bedankt!!!!

Erg tevreden!

Ik ben erg tevreden. Direct zichtbaar resultaat en krijg veel complimenten van mensen uit mijn omgeving. Dank dokter Michiel van de Werd. Niet alleen deskundig arts maar ook heel vriendelijk!

Annefloor

Zeer tevreden!

Een mooie kliniek met een fijne persoonlijke sfeer. Ik heb een uitgebreide professionele uitleg gekregen met tot slot een ontzettend mooi natuurlijk resultaat!