Enorm tevreden!!!!

Ontzettende goede service, en een prachtig resultaat!!! Vriendelijk ontvangst, en een arts die alles heel duidelijk uitlegd en de tijd neemt. Kom zeker terug!!

B.Hoefslag

Vriendelijk/goed

Ik ben al een aantal keren bij velvet geweest en altijd zeer goed geholpen. Vriendelijk en gastvrije ontvangst.

chantal

Lipbehandeling

Heb een lipbehandeling gehad en het deed totaal geen pijn.

Outstanding

Extremely friendly, professional service and excellent results- subtle and reliable. Highly recommend!

Femke

Zeer tevreden!

Ik heb mijn voorhoofd, frons en kraaienpootjes met Botox laten behandelen. Erg goede en duidelijke uitleg gekregen en nu na twee weken ben ik heel blij met het resultaat. Mensen die het niet weten,... Ik heb mijn voorhoofd, frons en kraaienpootjes met Botox laten behandelen. Erg goede en duidelijke uitleg gekregen en nu na twee weken ben ik heel blij met het resultaat. Mensen die het niet weten, zien niets aan me. Maar ik zie het zeker!

bosman

Verrast met het resultaat

Na lange tijd twijfelen toch de stap gezet om de plooi van mijn neus naar mijn mondhoeken te laten behandelen. Een zorgvuldig intakegesprek gehad voor de behandeling daadwerkelijk plaats vond. Dr.... Na lange tijd twijfelen toch de stap gezet om de plooi van mijn neus naar mijn mondhoeken te laten behandelen. Een zorgvuldig intakegesprek gehad voor de behandeling daadwerkelijk plaats vond. Dr. van de Werd legt alles zorgvuldig uit. Het behandelen zelf viel erg mee en deed niet noemenswaardig pijn. De plooi is nu heel mooi zacht geworden, mooier dan verwacht eigenlijk.

BK

Good service

Friendly employees. Very nice result.

Liza

Ik kon dezelfde dag nog terecht.

Online afspraak voor dezelfde dag geboekt. Behandeling is prima verlopen.

Jessica

Uitstekend

Ik ben altijd erg bang geweest voor naalden en heb daarom heel lang getwijfeld over een behandeling. Gelukkig wist dokter van de Werd me zo op mijn gemak te stellen dat ik dat snel vergeten was. En... Ik ben altijd erg bang geweest voor naalden en heb daarom heel lang getwijfeld over een behandeling. Gelukkig wist dokter van de Werd me zo op mijn gemak te stellen dat ik dat snel vergeten was. En het resultaat was het allemaal dubbel en dwars waard!

Damia

Leuke kliniek

Leuke kliniek met vriendelijke en professionele mensen!