Johanna

De Velvet Clinics neemt de tijd voor je.

Na wikken en wegen heb ik eindelijk de beslissing genomen om mijn fronsrimpel te laten behandelen. Via allerlei vergelijkingssites kwam ik terecht bij de Velvet Clinics. Een aardige meneer nam de... Na wikken en wegen heb ik eindelijk de beslissing genomen om mijn fronsrimpel te laten behandelen. Via allerlei vergelijkingssites kwam ik terecht bij de Velvet Clinics. Een aardige meneer nam de telefoon op en beantwoordde al mijn 'onbenullige' vragen. Ik maakte een afspraak en ging naar de Velvet Clinic. Ook hier had Martijn (de behandeld arts) alle tijd om alles rustig uit te leggen. De behandeling zelf kostte enkele minuten. Vanaf dag één ben ik blij met het resultaat.
Deze kliniek is echt een aanrader!

Geweldige beleving

In één woord geweldig. Ik werd gerustgesteld, heb geen pijn gehad en het resultaat is fantastisch! Michiel van de Werd is echt een pro en krijg van mij een 10+!

Fijne behandeling

Netjes. Werd goed de tijd genomen en geadviseerd, zodat ik zelf daarna kon beslissen wat wel of niet.

Leonie

Prettig bezoek

Goed advies en mooi eindresultaat (filler lippen)

Vlinder

Super tevreden met de behandeling

Dokter van de Werd heeft bij mij de jukbeenderen behandeld door 1 cc filler te plaatsen verdeeld over beide zijden. Hierdoor is net een klein beetje extra volume gecreëerd waardoor mijn uitstraling... Dokter van de Werd heeft bij mij de jukbeenderen behandeld door 1 cc filler te plaatsen verdeeld over beide zijden. Hierdoor is net een klein beetje extra volume gecreëerd waardoor mijn uitstraling frisser is geworden. Vooraf zag ik wel een beetje op tegen het prikken, maar dit viel echt mee. Na twee weken ben ik terug gegaan om het resultaat te bespreken. Dit vind ik een goede service.

Maaike

Kraaienpootjes botox

Ik vind mijn gezicht veel meer uitgerust na de behandeling. Helemaal happy met het resultaat van mijn behandeling.

Alma H.

Betrouwbaar en goed

Ik ben 2 x bij deze kliniek geweest voor een botox en voor een filler behandeling. Beide keren erg goed geholpen.

Jasmijn

Super tevreden!

Vooraf was ik een beetje bang dat het resultaat onnatuurlijk zou ogen. Dokter Michiel stelde me gerust dat dit absoluut niet zou gebeuren en dat men hoogstwaarschijnlijk zou opmerken dat ik een... Vooraf was ik een beetje bang dat het resultaat onnatuurlijk zou ogen. Dokter Michiel stelde me gerust dat dit absoluut niet zou gebeuren en dat men hoogstwaarschijnlijk zou opmerken dat ik een frissere blik zou hebben. Ik heb een aantal zeer positieve reacties van mensen gehad na de behandeling en inderdaad niemand ziet dat er iets is behandeld.

van Lint

Kundig, vriendelijk, laagdrempelig

Zonder overdrijven 5 sterren waard. Fijne,nette kliniek. Met een kundige en vriendelijke arts. Beantwoord mijn vragen duidelijk en eerlijk. Voel me hier erg prettig. Ben pas 2 x geweest. Zeer... Zonder overdrijven 5 sterren waard. Fijne,nette kliniek. Met een kundige en vriendelijke arts. Beantwoord mijn vragen duidelijk en eerlijk. Voel me hier erg prettig. Ben pas 2 x geweest. Zeer tevreden over het resultaat tot nu toe. Ik kom zeker terug voor een andere behandeling.

Nienke

Geweldig resultaat

Geheel na tevredenheid behandeld. Geweldig resultaat.