Jasmina

Vrijwel gegarandeerd mooi resultaat!

De arts luistert goed naar wat voor een resultaat u wilt bereiken, denkt met u mee en stelt u gerust. Verder geloof ik oprecht dat bij Velvet Clinic het natuurlijke resultaat en tevredenheid van de... De arts luistert goed naar wat voor een resultaat u wilt bereiken, denkt met u mee en stelt u gerust. Verder geloof ik oprecht dat bij Velvet Clinic het natuurlijke resultaat en tevredenheid van de klant voorop staan. Ik ben inmiddels drie keer behandeld bij deze kliniek, en altijd zeer tevreden over het de behandeling, de vriendelijkheid van het personeel en natuurlijk het resultaat!

Renate

Voor een warm onthaal, menselijkheid, lekkere koffie en perfecte behandeling zit je hier aan het juiste adres!
Alles zoals je verwacht!

Een kundige arts die de tijd neemt voor zijn klanten.

Martijn neemt alle tijd om je vragen te beantwoorden. Daarnaast heeft hij een fijne assistent die de afspraken goed plant zodat elke klant de tijd heeft voor zijn of haar consult.

Na...

Na veel wikken en wegen heb ik de stap genomen om mijn wallen( donker kringen) te laten behandelen. Met vier kleine prikjes ( vrijwel pijnloos), kijk weer fris en fruitig uit de ogen.

Fijne en snelle behandeling!

De service was heel fijn, vriendelijk en open. De behandeling verliep pijnloos en snel. Ik kon met al mijn vragen terecht.

Uitstekend

Altijd bereikbaar, altijd eerlijk, geen gehaast, rust! En eerlijk over wat wel en wat niet te behandelen.

Mooi resultaat!

Roxanne

Vriendelijk en professioneel

Erg prettige ervaring. Super vriendelijk en professioneel. Voor mij de eerste keer dat ik een behandeling heb laten doen en heb er spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan want het was geheel... Erg prettige ervaring. Super vriendelijk en professioneel. Voor mij de eerste keer dat ik een behandeling heb laten doen en heb er spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan want het was geheel pijnloos! :)

Duidelijk Vriendelijk Kundig

Er wordt de tijd genomen voor vraag en antwoord. Je wordt volledig op de hoogte gebracht en geïnformeerd. UItgebreid en geen gehaast. De afspraken worden niet strak gepland waardoor je alle tijd... Er wordt de tijd genomen voor vraag en antwoord. Je wordt volledig op de hoogte gebracht en geïnformeerd. UItgebreid en geen gehaast. De afspraken worden niet strak gepland waardoor je alle tijd krijgt. Echt een vriendelijke kundige arts. Over 2 weken een afspraak voor controle en dan indien nodig wordt er bijgespoten. Maar we zullen zien of dat nodig zal zijn. Er is ipv Botox, Bocouture gebruikt.

Nathalie

Fillerbehandeling

Tijdens de start voelde ik mij zeer goed begrepen, er werd een passend behandelplan opgesteld. Mijn vraag is niet standaard maar er werd direct naar een oplossing gezocht op zeer korte termijn. De... Tijdens de start voelde ik mij zeer goed begrepen, er werd een passend behandelplan opgesteld. Mijn vraag is niet standaard maar er werd direct naar een oplossing gezocht op zeer korte termijn. De uitvoering zelf was vrijwel pijnloos en hier werd echt de tijd voor genomen. Het resultaat is boven verwachting, ik ben meer dan tevreden!