J Groot

Wij hebben een Siemens inductie kookplaat bij Veldkamp besteld, Veldkamp levert volgens afspraak,communiceert hierover duidelijk,
Onze kookplaat is bij aflevering door de chauffeur netjes op...
Onze kookplaat is bij aflevering door de chauffeur netjes op fouten gecontroleerd.

Frans

Ondanks mijn telate betaling een keurige afhandeling ben zeer tevreden

Ronald

Mooie afzuigkap gekocht voor een scherpe prijs. Prima communicatie en een snelle levering!

Rl

Prima prijs en service!

Goed maar levering kan sneller

Uitstekende service.

nvt

Jammer dat ze niet reageren op eerdere mils

Na vele jaren goede service ben ik nu ontevreden. De afwasmachine werd weliswaar op tijd geleverd. Maar het installeren, waar je nu apart voor betaald, was onvoldoende. De vaatwasser moest door de... Na vele jaren goede service ben ik nu ontevreden. De afwasmachine werd weliswaar op tijd geleverd. Maar het installeren, waar je nu apart voor betaald, was onvoldoende. De vaatwasser moest door de vriendelijke werknemer en mij opgetild worden. Het aansluiten lukt niet doordat de t aansluiting vernieuwd moest worden. Geen a t aansluiting aanwezig in de werkbus. Het installeren was dus niet gelukt. Ik kon een t sluiting ophalen bij de bouwmarkt, maar terugkomen zou mij rond de €40 kosten. Kortom geen service!

Buiten de betaling , ging alles zeer vlot, maar ja het is kortbij maar toch een ander land.