Rosario

Heel erg klantvriendelijk, betrouwbaar, meedenkend, adviserend, accuraat en aardig

Henk Ebbelink

Gemakkelijk te bestellen op de site. Zeer snelle levering. (binnen 11 dag)..Sloten zijn zeer goed. Contact met verkoper erg makkelijk en geeft goeie voorlichting. Ik kom hier zeker weer en kan dit... Gemakkelijk te bestellen op de site. Zeer snelle levering. (binnen 11 dag)..Sloten zijn zeer goed. Contact met verkoper erg makkelijk en geeft goeie voorlichting. Ik kom hier zeker weer en kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

B.F. Commandeur

Heel goed

M.Daams

Uitstekende en snelle voorlichting. Eerst een beperkt aantal sensoren besteld om te testen. Daarna huis, tuinhuis en schuren voorzien van de nodige sensoren. Geweldig gebruiksgemak, makkelijk zelf... Uitstekende en snelle voorlichting. Eerst een beperkt aantal sensoren besteld om te testen. Daarna huis, tuinhuis en schuren voorzien van de nodige sensoren. Geweldig gebruiksgemak, makkelijk zelf te installeren en goede controle door de installateur Eric van Spronsen. De ondersteuning is zeer waardevol.

TW-Bouw B.V.

Ik bestel regelmatig bij deze bedrijf, ik ben echt tevreden met, hoe alles is altijd geregeld

Maurice

Kundig advies!

Mark

Hier ben je absoluut aan het juiste adres voor een alarm en toebehoren.

Zeer deskundig en goede service tegen concurrerende prijzen.

Twijfel niet, laat je woning beveiligen...
Hier ben je absoluut aan het juiste adres voor een alarm en toebehoren.

Zeer deskundig en goede service tegen concurrerende prijzen.

Twijfel niet, laat je woning beveiligen door woningalarm.nl / Eric.

Jan B

In 1 woord geweldige service, ook nog na een aantal jaar

Rob

Wat een onbeschrijfelijk goede ervaring hebben wij met eigenaar Eric van woningalarm.nl!
Eric kwam op zeer korte termijn om onze woning te doorlopen, had overal een zeer goede uitleg bij en dacht erg goed mee. Hij is duidelijk een vakman die verstand van zaken heeft. En hij heeft op ons verzoek ook nog op zeer korte termijn onze woning voorzien van een alarmsysteem. En dat op een zeer zorgvuldige manier.
We kunnen echt geen verbeterpunten bedenken. Eric bedankt!!

Venema, Vriescheloo

Na een inbraak in mijn woning ben ik op zoek naar een alarmsysteem. Een wondere wereld, waarvan je niet goed kunt inschatten wat er jouw situatie het meest passend is. Om de goede keuzes te maken... Na een inbraak in mijn woning ben ik op zoek naar een alarmsysteem. Een wondere wereld, waarvan je niet goed kunt inschatten wat er jouw situatie het meest passend is. Om de goede keuzes te maken heb ik de telefonische advisering van woningalarm daarbij als zeer prettig ervaren.