Marcel Janmaat

Deskundig

Marjoke Wildeboer

Ervaring is positief. Het was mogelijk om op korte termijn een afspraak te maken voor de installatie van het alarm en de communicatie met Erik is erg prettig.

Raymond van Setten

Eric geeft veel en goede uitleg. Deels over de sim voor in de ajax hub2 4g als de remote controle van het systeem in nieuwe features die ik nog niet gezien of in gebruik had.
Prettig omgang en...
Prettig omgang en gesprek, kan veel vertellen en zit vol ervaring ook vanuit installateurs kant topper!

J. de Zeeuw

Ik ben al een paar jaar klant bij dit bedrijf. Je besteld eens wat of er is een probleem. Je mailt of belt en binnen de korste keren wordt je super goed geholpen. Dat dergelijke bedrijven nog... Ik ben al een paar jaar klant bij dit bedrijf. Je besteld eens wat of er is een probleem. Je mailt of belt en binnen de korste keren wordt je super goed geholpen. Dat dergelijke bedrijven nog bestaan in 2024. Ongekend goed!!!

Wim van Putten

Ik ben een zeer tevreden klant

GJ ter Voert

Op en top service

Jan Ravenhorst

Een prettig en professioneel bedrijf met klantvriendelijkheid hoog in het vaandel

Frans

Uitstekende aftersales service