Super snelle service, zelfs hier in Duitsland was mijn bestelling heel snel binnen!

Snelle levering, goede communicatie.

Schnell und professionell !!

Ik vind het jammer dat er te weinig informatie over de schoenen in de omschrijving staat. De breedte van de dames werkschoenen waren heel verschillend.
Ook heb ik sokken besteld. Volgens mij...

Nee. Heb gebeld over retour sturen en werd verwezen naar de site. Moest lang zoeken om het te vinden. Tot mijn verrassing waren de kosten voor mij

Ans van Dinten

Goede en snelle levering

Ans van Dinten

Goede en snelle levering

De schoenendoos waar mijn schoenen in geleverd zijn was zeer beschadigd. Dit is waarschijnlijk bij u bekend omdat deze geplakt was van tevoren! Schandalig.

Schoenen waren onbeschadigd

Reactie Veiligheidschoenen.net:

De doos was idd beschadigd, dit is gebeurt tijdens het transport van de fabriek/importeur naar ons. Maar omdat wij geen lege dozen kunnen bestellen bij de fabriek, waren we toch genoodzaakt om de beschadigde doos te gebruiken, We hebben natuurlijk wel gecheckt of de schoenen niet beschadigd waren. Ook hebben wij er een excuus briefje bij gedaan voor de doos omdat wij het zelf ook niet leuk vonden.

Duidelijke website, 's morgens besteld, 's middags geleverd!

goede service en snel

Autoservice Goes

Snelle en nette service.
Ik heb voor het eerst schoenen besteld. Ze waren binnen 3 dagen binnen en de maat was toch niet goed. Retour gestuurd en heel snel weer een maat kleiner binnen.

Snelle service.

Pamela

Super !

Het product was super snel geleverd

Keurig geholpen en snel