Peter

Prima, het is niet de volgende dag, wel binnen enkele dagen.
De volgende dag is ook niet beloofd; dus 100 % tevreden.

Ton

Zeer goed

Ja de onderdelen zijn los te koop en niet alleen in een setje

Bezonder kundige verkoper ( het ging bij mijn om heel kleine onderdeelen van Kidde slagroomapparat) Top -top

Verkoper denkt mee!!!
Bezonder snelle levering

Het bedrijf denkt mee als men vragen heeft.

Is flexibel

Prima bedrijf alleen jammer dat m'n pakket zolang onderweg was met GLS maar daar kan van Wissen niets aandoen.

Eenmalig iets aangekocht. Dat liep perfect

Eethuis `t Centrum

Had 5 hoedjes voor kidde slagroom apparaat besteld en die kon makkelijk in een gewone enveloppe maar zat in een hele grote enveloppe en werd door een aparte bezorgdienst gebracht , jammer van de... Had 5 hoedjes voor kidde slagroom apparaat besteld en die kon makkelijk in een gewone enveloppe maar zat in een hele grote enveloppe en werd door een aparte bezorgdienst gebracht , jammer van de bezorgkosten.......Je zag ze bijna niet zitten

Netjes afgehandeld

Struijk

SLECHTE SERVICE!

Kegel voor Santos citruspers besteld. Was volgens orderstatus verzonden, maar werd maar niet geleverd.

Na telefoontje bleek de perskegel vandaag verzonden...
SLECHTE SERVICE!

Na telefoontje bleek de perskegel vandaag verzonden te zijn ( toeval? ) , echter naar verkeerde adres.

De extra verzendkosten om het pakketje op het juiste adres te krijgen a eur 6,95 zijn voor onze rekening.
( "tja...foutje moet kunnen" zegt de medewerker en zegt dit niet te kunnen oplossen... )

G.Simonek

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst, het duurde wat lang voordat ik een bevestiging van verzending kreeg dus maar even een mailtje gestuurd waarop ik meteen antwoord kreeg.
De order...
De order is daarop meteen verstuurd en had ik de volgende dag binnen, prima service dus.

helux bvba

nee