nyeskou

Belachelijk om voor 5 kleine ringetjes a 50 cent, 4.50 bezorgkosten te rekenen, kon gewoon in een enveloppe met postzegel

Rudolf Bouwmans

Zeer goed

Zeer snelle levering

De Wit

Redelijk eerste instantie niks geleverd

Goede producten

Arisz catering

Snel geleverd

David

Kleine order geplaatst, deze is niet aangekomen. In eerste instantie werd er niet gereageerd door het bedrijf op mijn e-mail, uiteindelijk een reactie gehad met "de artikelen zijn afgeleverd" en... Kleine order geplaatst, deze is niet aangekomen. In eerste instantie werd er niet gereageerd door het bedrijf op mijn e-mail, uiteindelijk een reactie gehad met "de artikelen zijn afgeleverd" en daar moet ik het maar mee doen. Eerste en laatste ervaring met dit bedrijf.

Geen...

Griffioen

Snelle afwikkeling.

Correcte levering.

Eelkje van der Meer

Bedroevend. 26/12 een bestelling gedaan, waarna deze via een e-mail bevestigd werd. Daarna niets meer gehoord. Op 7 januari heb ik telefonisch contact opgenomen. Er zou op 8/1 teruggebeld worden.... Bedroevend. 26/12 een bestelling gedaan, waarna deze via een e-mail bevestigd werd. Daarna niets meer gehoord. Op 7 januari heb ik telefonisch contact opgenomen. Er zou op 8/1 teruggebeld worden. Maar op 8/1 ontving ik ineens een annuleringsverzekering e-mail waarin vermeld werd dat mijn bestelde producten niet op voorraad waren. Dan hoor je deze producten toch simpelweg niet in je webshop aan te bieden!

Snelle terugboeking van het betaalde bedrag

Goede hulp bij telefonisch contact

snelle levering

Perfect.

Snelle levering en niet te duur.

Horecaexpress

Horecaexpress