Norberto/ Hoogesteger

Heb het bedrijf gevonden op het internet en het is super om hier te kopen

snelle bediening, goede site

Naovenant

Slecht, 19 augustus besteld en vandaag 2 september nog niks ontvangen. Helaas ook geen reactie mogen ontvangen waarom er vertraging is.

Kan ik niet opnoemen helaas.

Reactie VanWissen.nl:

goedemorgen,
volgens onze vervoerder is het pakket op 24 augustus afgeleverd, zie bijgaande bericht van GLS.
goedemorgen,
een slechte beoordeling schrijven is niet aan de orde, misschien even bellen als de bestelling nog niet bij u binnen is
fa van wissen

Kloos

1e keer bestelling gedaan prima webshop

Snelle verzending

Pension Ouddorp

Super service, slijpstenen besteld, maar met demontage van de oude de schroefdraad verpest (linkse draad:-() gebeld, en er werd
gratis een nieuw asje opgestuurd.

Service

BROM

Het is gemakkelijk te bestellen

Goede service en snelle levering

Hummelman

Prima ervaring! Ik kan mijn 50 jaar oude Kidde slagroomspuit weer gebruiken dankzij de nieuwe onderdelen.

Alles op voorraad. Geen hoofdprijzen.

Slagerij Henk Laterveer

Altijd al messen slijp spullen machineonderdelen gekocht altijd goed

Service

particulier

Niet tevreden. 2x gebeld voor info. 1 onderdeel niet geschikt voor apparaat. waarom 6,95 euro betalen als het pakketje door de brievenbus kan worden bezorgd voor minder geld.

niet gevonden

Reactie VanWissen.nl:

goedemorgen
goedemorgen
wij hebben uitgelegd dat wij de pakketen alleen nog verzekerd versturen daardoor kost dit 6,95 ook bij kleine bestellingen, het gaat er niet om dat het ook makkelijk door de brievenbus kan maar dat bestelling ook aankomen, met door de brievenbus stoppen hebben wij geen zicht op of de levering gedaan is.
wat betreft het door u bestelde, dit zijn wat rubber afdichtingen voor een kidde slagroomapparaat geen idee wat er dan niet geschikt is voor dit apparaat.
als u een origineel kidde apparaat heeft moet dit passen anders is er iets mis met de kop van dit slagroom apparaat.
met vriendelijke groeten
fa van wissen

Michel Devos

Perfect materiaal

Particulier

Een onderdeel voor een citruspers

Groot assortiment binnen de eigen specialiteit
Volkomen correcte afhandeling