Geert van der Donk

Mooie professionele spullen

Opvallend sterk is het professionele assortiment, dat ook voor de consument beschikbaar is. Andere bedrijven leveren dit niet aan de burger, die doen alleen 'business-to-business'. Hopelijk blijft... Opvallend sterk is het professionele assortiment, dat ook voor de consument beschikbaar is. Andere bedrijven leveren dit niet aan de burger, die doen alleen 'business-to-business'. Hopelijk blijft dat bestaan. Al met al ben ik dik tevreden. maar ik heb me wel een beetje zorgen gemaakt, doordat ik maar niets hoorde.

Incomplete en incorrecte levering.

Niek Bakker

Snelle en adequate levering

R.kiris

Ik heb een tandwiel besteld van een deeguitroller en zat te twijfelen welke het was en er was een schema waar ik het kon vergelijken en vond het top, prijzen zijn zeer aangenaam en de levering ging... Ik heb een tandwiel besteld van een deeguitroller en zat te twijfelen welke het was en er was een schema waar ik het kon vergelijken en vond het top, prijzen zijn zeer aangenaam en de levering ging makkelijker dan dat ik dacht.

Wat ik nodig heb kan ik vinden alleen bij de deurrubbers van de koelingen vind ik dat het watbeter kan zoals de maten en meerdere soorten maar ga ervan uit dat het in de toekomst verbeterd zal... Wat ik nodig heb kan ik vinden alleen bij de deurrubbers van de koelingen vind ik dat het watbeter kan zoals de maten en meerdere soorten maar ga ervan uit dat het in de toekomst verbeterd zal worden. Vanwissen een aanrader voor al uw horeca keukenapparatuur

G.J. de Haas

Heel erg goed.

Zeer netjes geholpen

Correct materiaal en snelle levering

F.Jansen - café 't Blaauwhooft

Snel geleverd en scherp geprijsd.

levert onderdelen

Bustraan

Overzichtelijke site

Nvt

Degelijke verzorging en snelle levering. Perfect!