GW de Graaff

Ik had in dec 2015 een Berghoff BB gekocht .nu is mijn temp meter stuk gegaan afgelopen weekeind .
wil een nieuwe kopen op de site maar kon hem niet vinden .Ik bel ze op en raad eens wat ?? ze sturen gewoon een nieuwe service van de zaak . geweldig toch .

Goeie service ook na anderhalf jaar

J. Van de Wetering

Precies wat men verwacht, ontvangt men. Prima dus!

Correcte afhandeling van bestelde producten.

Het bedrijf is goed vindbaar op internet, bestelgemak is goed, prijzen aan de hoge kant zker de verzendkosten

Prima website waar het duidelijk is welke producten voor een specifiek apparaat te koop zijn.

Snelle levering.

Marten van de Klok

de Broodbakkers

Als je levering binnen 24 uur gewend bent, valt het tegen als je pakket een dag of twee later komt.
een onderdeel ontbrak en dat werd meteen hersteld.

super kwaliteit, vriendelijk aan de telefoon

Ijssalon la Dolce

De laagste prijs voor het product (milkshake bekers) die er was. Erg snel en goed geleverd.

De beste prijs.

Bart

Product besteld, meteen betaald. Echter de levering heeft 2 weken op zich laten wachten.
Geen reactie op mails en telefonisch slecht bereikbaar. Ze konden me ook geen antwoord geven, waardeloos geholpen.

Vof de hooge heerlijckheid

Super service een onderdeel gekregen met verkeerde schroefdraad en volgende dag gratis nageleverd zonder het verkeerde onderdeel te hoeven terugsturen

Direct contact en vlotte service

Zou vorige week de bestelde artikelen krijgen maar nog niets ontvangen

Nee