Kwaliteit van het product

Ik ben zeer tevreden met de geleverde producten.

veel verschillende bijzondere specerijen van zeer goede kwaliteit

De verpakkingen van verschillende specerijen waren helaas niet de metalen busjes die op de website te zien zijn, maar plastic bakjes die tamelijk makkelijk inscheuren.

Philippe le Bon

Het is uitdagend om eens andere specerijen en/of kruiden te gebruiken. En Vanilla Venture geeft een passende oplossing daarvoor!

Mooi assortiment voor fijnproevers en/of avonturiers die iets anders willen proeven/proberen.

Misschien een raad meegeven hoe en waarvoor het product te gebruiken is?

Goede ervaring

Snelle levering, goede produkten

nvt

Was top!

Was sneller geleverd dan aangegeven

Als ik op risotto zoek op jullie website krijg ik niet de blikken RISOTTO reist te zien terwel die wel te koop zijn.

Jörgen Bierau

Prima snelle service en uitstekende kwaliteit specerijen.

Assortiment en kwaliteit.

Werking website, inloggen met account lukte niet en resetten van wachtwoord leidde niet tot de e-mail om deze te resetten. Het inloggen, de winkelwagen werken niet goed met iPad en iPhone.

Mooi assortiment maar voor particulieren helaas wel erg beperkt

Duidelijke foto's, inhoud niet meteen duidelijk van producten graag meer product info

Duidelijker inhoud vermelden en bijv oogstjaar olie

Barry Muns

Mooie producten.. uniek in NL!

Kwaliteit

Vorig jaar ook een bestelling gedaan voor thuis, toen kreeg ik de specerijen in die leuke blikjes, dit jaar voor een kerstpakket besteld, nu zit het in plastic sausbakjes. Dat vind ik wel heel jammer!

zeger van degroep

Top

snelle afwikkeling

Goede producten en perfecte levering. Enige puntje is dat als ik google naar vanilla venture ik vaak op de zakelijke site terecht kom. Het is daar niet heel duidelijk dat je op een andere site moet... Goede producten en perfecte levering. Enige puntje is dat als ik google naar vanilla venture ik vaak op de zakelijke site terecht kom. Het is daar niet heel duidelijk dat je op een andere site moet zijn als particulier. Dus duurt bij mij altijd even, inclusief meerdere keren proberen in te loggen (wat dus niet lukt), voor ik daar achter ben.

Perfecte levering
Hele goede producten

Zie boven. Duidelijker onderscheid tussen zakelijke en particulierensite