Kwaliteit van het product

Prima!

Snelle levering en goede verpakking

Anneke

Prima website om te winkelen

Ik heb voor de bezorging op de afgesproken dag vrij genomen van werk. Helaas ik het pakketje pas de volgende dag bezorgd. Het kostte mij dus een vrije dag waarop ik de hele dag voor niets heb zitten wachten, dus tijd en geld!

Op de site leverdag aangegeven. Echter levering door UPS komt 1 á 2 dagen later. Ik kies voor een afleverdag als er iemand aanwezig is. Nu is UPS langs geweest op een dag dat ik niet thuis was, en moest de volgende dag nog eens langs komen....Zo zijn er veel mensen druk met een kleine bestelling

Culinette's Kookpunt

Snelle levering. Jammer genoeg niet met PostNL. De gekozen leverancier wil nog er nog weleens een dagje extra over doen.

Kwaliteit van de producten is uitstekend.

Tweemaal een bestelling gedaan. Bij beide bestellingen ontbrak er een artikel. Men stort dan het geld wel terug maar je voelt je er als klant toch niet helemaal goed bij. En ook jammer dat je het gekozen artikel dan niet hebt.

Wendela Kamp

Er was voor mij onduidelijkheid over de manier van leveren. Ik kon via de site kiezen voor een afleverpunt en tijd. Ik daarheen. Niets aangekomen. Kreeg later een mail dat via UPS geleverd werd. 1...

Prima assortiment.

Duidelijkheid over de manier van levering.

Marlies

Snelle service en leuke persoonlijke afhandeling van de bestelling

goede producten, goede en sympathieke service

Snelle bevestiging na besteld te hebben en snelle levering. Artikelen waren zorgvuldig verpakt. Prima ervaring

Alles even goed

Snelle levering. Kwaliteit producte: top.

Fraai assortiment en vlotte levering

gewoon goed

gewoon goed