8.1/10

Het product was wat aan de grote kant, we hadden duidelijk aangegeven dat het voor kinderen was, de armbandjes waren veel te ruim en dat was jammer

het persoonlijke contact

Over het algemeen tevreden

Heeft lang geduurd. Meteen pasmodellen in div. maten sturen. Offerte erg onduidelijk.
Normaal gesproken staan de bedragen excl. onderaan opgeteld en daaronder btw en incl. bedrag.
Op...

Els Hufen- Ipse de Bruggen

Zeer positief! Meegaand, en adequate reacties. Fijn dat er meegedacht werd en dat er ruimte was voor overleg. Mijn complimenten!

- meedenkend
- adequate en snelle reacties
- duidelijk verloop van het hele proces

Hou vooral de klantvriendelijke houding!

C. Breederland /SG Helinium

Ook dit keer ging alles vlekkeloos.
Besteld, op tijd geleverd en in perfecte staat

Tijdens het bestellen contact gehad en dat ging uitstekend

nee, houden zo

leye boule Helvoirt

Komen afspraken volledig na
denken mee met klant
er is duidelijkheid

wij zijn als boule club een kleine gebruiker maar werden prima geholpen
zelfs een stukje over productie werd niet door berekend
je voelt je er op je gemak

nee
after sales wij komen het volgend jaar zeker terug in de loop van het jaar is niet nuttig

A.G

Mijn bestelling verliep in 1e instantie prima.
Totdat diegene die het in behandeling had op vakantie ging , het wel of niet overdroeg aan een collega en het mis ging.
Ik hoorde niks meer...

Toen ik uiteindelijk zelf contact opnam dat het meteen uitgezocht werd

Overdragen van bestellingen met vakanties enz.

Reactie VanHeijster.nl:

Beste,

Voor deze order gold betaling vooraf. Dat betekent dat de order pas wordt verzonden op het moment dat de betaling is overgemaakt. In dit geval hebben wij hier geen seintje van gekregen en werd de order dus niet verzonden. We gaan bekijken hoe dit kon gebeuren>

Onze excuses voor het ongemak,

Team Van Heijster

S. Hamelink

Matig, de levering duurde veeel langer dan gepland en moest telkens vanuit mijn kant contact met hen opnemen. Dit werd dan gelukkig wel gelijk goed opgenomen en werd goed geholpen. Ook werd het...

Het telefonisch contact was goed.

Een vergoeding voor de gemaakte kosten, of korting op het product zouden op z'n plaats zijn. Er zijn tenslotte door de koper extra kosten gemaakt om het product op tijd bij zijn klant te krijgen

Reactie VanHeijster.nl:

Beste,

Wij hebben inderdaad het factuuradres ingevoerd als bezorgadres. Mede hierdoor kon de order niet op de geplande datum worden geleverd. Deze fout is bij ons te lang onopgemerkt gebleven; hiervoor willen we graag onze excuses aanbieden.

Wij hadden de mintjes in een huisjesvorm besteld met ons logo er op.
erg leuk!

verliep alles soepel