8.1/10

A.C.Koijen en Partners

In goed overleg en na ontvangst voorbeeldartikel uit gekomen op een andere bestelling, welke levering en uitvoering 100% naar wens is.

Het persoonlijk kontakt met verkoper Rik Geurts

Verkoper nam zelf initiatief en mailde of belde zelf regelmatig zonder opdringerig te zijn.

Thomas Philippi

Een bestelling van 138 bedrukte bidons geplaatst. Order werd snel geleverd echter de kwaliteit was om te huilen. Het enige wat aan een bidon moet werken (het dopje) ging met geen mogelijkheid open.....

Reageer op mails importeer alleen als je de kwaliteit kan verzekeren. Mocht dit niet zo zijn, zorg wel voor een oplossing.

Reactie VanHeijster.nl:

Beste Thomas,
Wat vervelend om te horen. Dat is zeker niet de bedoeling en onze manier van communiceren. We hebben dit besproken met de afdeling verkoop en zij hebben inmiddels contact met je opgenomen. Onze excuses voor het ongemak.

Modezaak

Zeer slechte ervaring met de eerlijkheid van deze firma. Wij hadden door een storing in banksysteem 2 keer een factuur betaald van 1000. Na 7 weken kwam onze accountant hier achter. Zelf meldde...

Eerlijk zaken doen eens opzoeken bij Google!!

Reactie VanHeijster.nl:

Beste Ruud, Het is spijtig dat wij dit niet eerder geconstateerd hebben, maar als vanzelfsprekend wordt het geld gewoon op uw rekening teruggestort. Zoals eerder aangegeven zijn mijn collega’s hiermee bezig en ontvangt u het bedrag zo snel mogelijk retour.

Heb met dit bedrijf en hun medewerker Rik zeer goede ervaringen

De begeleiding en aandacht van een belangrijke klacht goed opgelost.

Goede bescherming van doorverkoop naar relatie,s .

Essentie

Leuke verkoper en het was aangenaam om met jullie zaken te doen

Vriendelijkheid verkoper

Nee niet nodig

Ik heb zowel liniaaltjes als schrijfmappen besteld bij Van Heijster. Bij het bestellen werd goed meegedacht over de mogelijkheden en na bestellen is het goed afgehandeld.

Snelle reactie
Meedenken met de klant

De snelheid van de levering zo omhoog kunnen.

MTC2004YOU

Vriendelijk geholpen en nemen de tijd om het juiste passende product te vinden.

Meedenkend met de klant

Geen, goede ervaringen en geen aanleiding om naar een andere leverancier om te zien.

Heel erg goed, vriendelijk en efficient

persoonlijke begeleiding bij de keuze en afhandeling

Prettig persoonlijk contact. Medewerker dacht goed mee

Hulp bij het ontwerp was geheel gratis. TOP!

Geen verbetertips. Ga zo door! De volgende keer bestel ik weer bij jullie

Convergys

Heel prettig en service gericht

Het persoonlelijke contact van de verkopers