8.2/10
8.2/10

A.G

Mijn bestelling verliep in 1e instantie prima.
Totdat diegene die het in behandeling had op vakantie ging , het wel of niet overdroeg aan een collega en het mis ging.
Ik hoorde niks meer...
Mijn bestelling verliep in 1e instantie prima.
Ik hoorde niks meer (terwijl ik na het bestellen wist dat het na betalen een week zou duren)
Tenslotte zelf maar actie ondernomen en er 1 zo slim was bij jullie om het direct zelf uit te zoeken!!!
Zo had ik het net op tijd in huis!
En het waren 2 artikelen zonder opdruk o.i.d. ,dus zo moeilijk was het niet
Persoonlijk had ik er een artikel kadootje bijgedaan voor alles, maar goed .

Reactie Van Heijster:

Beste,
Voor deze order gold betaling vooraf. Dat betekent dat de order pas wordt verzonden op het moment dat de betaling is overgemaakt. In dit geval hebben wij hier geen seintje van gekregen en werd de order dus niet verzonden. We gaan bekijken hoe dit kon gebeuren>
Onze excuses voor het ongemak,
Team Van Heijster

S. Hamelink

Matig, de levering duurde veeel langer dan gepland en moest telkens vanuit mijn kant contact met hen opnemen. Dit werd dan gelukkig wel gelijk goed opgenomen en werd goed geholpen. Ook werd het... Matig, de levering duurde veeel langer dan gepland en moest telkens vanuit mijn kant contact met hen opnemen. Dit werd dan gelukkig wel gelijk goed opgenomen en werd goed geholpen. Ook werd het pakket naar het factuur adres gestuurd ipv naar het opgegeven bezorg adres. Hierdoor was ik genoodzaakt om 3 uur te rijden om het pakket zelf alsnog naar het juiste adres te brengen.

Reactie Van Heijster:

Beste,
Wij hebben inderdaad het factuuradres ingevoerd als bezorgadres. Mede hierdoor kon de order niet op de geplande datum worden geleverd. Deze fout is bij ons te lang onopgemerkt gebleven; hiervoor willen we graag onze excuses aanbieden.

Wij hadden de mintjes in een huisjesvorm besteld met ons logo er op.
erg leuk!

Ik was super blij dat de afspraken qua tijd en aflevering nagekomen werden.
Goede service en punctueel

Goede service snelle levering

De ervaringen met Van Heijster zijn nu positief. Wij werken al een aantal jaren met Van Heijster. Na wat miscommunicatie en leveringen die niet volgens afspraak waren heeft Van Heijster goed... De ervaringen met Van Heijster zijn nu positief. Wij werken al een aantal jaren met Van Heijster. Na wat miscommunicatie en leveringen die niet volgens afspraak waren heeft Van Heijster goed gehandeld en de problemen naar behoren opgelost.

Alleen maar positief

Positief, goede communicatie.

Kinder Opvang Kerkrkade/Parkstad

Prettig zaken doen met van Heijster