8.2/10
8.2/10

Vision Forward International

Prima. Heldere afspraken en op tijd leveren.

Tweede ervaring, producten goed en zoals afgesproken. Echter bij deze tweede bestelling gevraagd om deel-levering (2 verschillende aflever adressen) en dit is niet gebeurd. Gevraagd wat er mis is... Tweede ervaring, producten goed en zoals afgesproken. Echter bij deze tweede bestelling gevraagd om deel-levering (2 verschillende aflever adressen) en dit is niet gebeurd. Gevraagd wat er mis is gegaan maar tot op vandaag nog geen response op gehad !?!?

dierenstichtinghope

Super

Ik moet alle velden invullen, dus dan doe ik dat maar even.

Reactie Van Heijster:

Beste Michiel,
Uit uw beoordeling blijkt namelijk dat u niet tevreden bent, wat we betreuren. We horen graag op welke manier we onze dienstverlening in de toekomst kunnen verbeteren.

Van begin tot einde goed afgehandeld.

BASO

Zeer slecht. Bedrijf heeft minder artikelen geleverd dan besteld en gefactureerd. Bedrijf was er van op de hoogte dat er te weinig producten geleverd werden maar heeft hier vooraf niet van gezegd.... Zeer slecht. Bedrijf heeft minder artikelen geleverd dan besteld en gefactureerd. Bedrijf was er van op de hoogte dat er te weinig producten geleverd werden maar heeft hier vooraf niet van gezegd. Toen bij controle bleek dat er te weinig artikelen waren geleverd werd erkend dat er aantal producten niet goed bedrukt waren en daarom niet geleverd. Bij bestelling werd gesteld dat bepaalde artikelen niet leverbaar waren. Daarom gedwongen gekozen voor alternatief terwijl later bleek dat de artikelen wel leverbaar waren.

Reactie Van Heijster:

Beste,
Beste,
Wij hebben inderdaad te weinig rugzakken geleverd. Door een interne communicatiefout is dit niet aan u gemeld, waarvoor wij nogmaals onze excuses willen aanbieden. De reden dat wij u een alternatief aanboden was omdat het artikel in dezelfde kleur niet meer op voorraad was - alleen in andere kleuren. Pas daarna werd ons duidelijk dat deze ook goed waren geweest. Ook hiervoor willen we onze excuses aanbieden, deze hadden inderdaad wel geleverd kunnen worden.

Prima communicatie vriendelijke service helemaal tevreden met mijn product

Service was heel goed. Ook over het product ben ik tevreden

InspiratiePlekAanZee

Zeer positief op proefdruk akkoord fout na