Greet Cillis

De handschoenen die ik had besteld, zijn zeer goed. De zeep heb ik nog niet getest. De levering gebeurde snel. Er was wel 1 produkt waarvan het gevraagde aantal op dat ogenblik niet in voorraad was.... De handschoenen die ik had besteld, zijn zeer goed. De zeep heb ik nog niet getest. De levering gebeurde snel. Er was wel 1 produkt waarvan het gevraagde aantal op dat ogenblik niet in voorraad was. Dit was betaald en werd zeer snel, een dag later, geleverd.

Alles gebeurt correct!

Misschien zou het niet slecht zijn dat je kan zien hoeveel stuks van een produkt in voorraad zijn voor je een bestelling plaatst. Dit is enkel een tip.

Katrijn

Goed, tevreden

Opgebeld omdat ik iets langer moest wachten op de levering.

A. vd Burgt

Uitstekend

Ik krijg net als in het verleden een mail dat de track&trace code gewijzigd is terwijl dat niet zo is. Er is me destijds beloofd dat dit verbeterd zou worden, maar dat is dus niet gelukt.

Jolanda

Doen wat ze moeten done

Nee

Frederica Verheij

Goede afhandeling van bestelling

Snelle en accurate afhandeling van bestelling

De bestelde producten werden bij mij voor de deur gelegd op vrijdag, doordat ik een weekend weg was trof ik het op zondag aan bij mijn voordeur! Had dus makkelijk door een ander meegenomen kunnen... De bestelde producten werden bij mij voor de deur gelegd op vrijdag, doordat ik een weekend weg was trof ik het op zondag aan bij mijn voordeur! Had dus makkelijk door een ander meegenomen kunnen worden!

Reactie Vanderbend.nl:

Beste mevrouw Verheij,
Hartelijk dank voor uw review!
Beste mevrouw Verheij,
Hartelijk dank voor uw review!
Wat vervelend dat het pakketje zomaar voor uw deur is achtergelaten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Helaas hebben wij geen invloed op de manier waarop externe vervoerders met hun afleveringen omgaan maar wij zullen deze pakketdienst (GLS) hier zeker op aanspreken. Gelukkig heeft u het pakket uiteindelijk in goede orde ontvangen!

A klutz

kan je nergens anders kopen

Wim de Maagd

Deskundig en een snelle levering! Vanaf medio jaren 90 heb ik veel baat bij de Drionic.

Alles is duidelijk

Misschien is het mogelijk de Drionic-batterijen als brievenbuspost te verzenden

Sandra

Super

Snelle en correcte levering

N.v.t

Fouad

Goede ervaring

Duidelijke informatie en snelle levering

Website professioneler maken