Brenda

Duidelijke website, snelle verzending en alles netjes verpakt.

Vergelijking verschillende iontoforese apparaten

Misschien naast de vergelijking wat betreft specificaties ook nog uitleg in verschil gebruik/effect

Marianne

Positief

Snelle afhandeling

Nvt

Hans

Heel goede service en snel antwoord.

Service

leen apparaten om te testen voor de aankoop

Adri

Online gekocht

Goede service, betrokken

Liset

Goede oplossingsgerichtheid

Ik had de verkeerde handschoenen geleverd gekregen. Het retourlabel werd me netjes toegezonden en de juiste handschoenen waren er ook gelijk de volgende dag na vriendelijk contact met Marianne

Ga zo door

Ans

Goede lnformatie.

Gewoon een goed bedrijf.zo ik niet weten

Geen idee

K.

Vriendelijk te woord gestaan door de telefoniste, zij stuurde ons door naar mevr A. Van der Bend.

Bijzonder goed te woord gestaan door mevr A Van der Bend waardoor we snel overtuigd waren en tot koop over zijn gegaan.

Op dit moment niet

Bruinink

Ervaring met bedrijf is prima, maar laatste zeeplevering is heel slecht: 12 flessen ontvangen die ogenschijnlijk alleen maar geelgekleurd water ontvangen😳😳😩😩 Kennelijk was er bij het produceren... Ervaring met bedrijf is prima, maar laatste zeeplevering is heel slecht: 12 flessen ontvangen die ogenschijnlijk alleen maar geelgekleurd water ontvangen😳😳😩😩 Kennelijk was er bij het produceren één van de toevoegingen niet voor handen. Kan ik deze kosteloos terug zenden en behoorlijke zeep retour ontvangen? Ik ben al meer dan tien jaar een grote afnemer van uw zeepproducten.

Snelle verzending

Graag betere controle bij verzending van de producten!!

Reactie Vanderbend.nl:

Beste heer Bruinink,
Beste heer Bruinink,
Wat vervelend om te horen dat u deze keer niet tevreden bent over de vloeibare zeep. Inmiddels hebben wij elkaar telefonisch gesproken en heb ik u uitgelegd dat er zeker niets aan de samenstelling is veranderd maar dat zowel de kleur als structuur van échte zeep onderhevig zijn aan lucht en licht waardoor deze na verloop van tijd wat donkerder en dikker wordt. Een nieuwe batch is dus veel lichter en iets dunner (meer vloeibaar) dan een oudere batch. Wij hebben er bewust voor gekozen om dit proces niet te maskéren d.m.v. extra toevoegingen zoals kleur- en andere ingrediënten. Overigens heeft dit proces geen enkele consequentie voor de kwaliteit of waskracht maar roept logischerwijs vragen op. Wij hebben u inmiddels een nieuwe gratis liter flacon toegestuurd ter vergelijking en houden hier contact over.

Greet Cillis

De handschoenen die ik had besteld, zijn zeer goed. De zeep heb ik nog niet getest. De levering gebeurde snel. Er was wel 1 produkt waarvan het gevraagde aantal op dat ogenblik niet in voorraad was.... De handschoenen die ik had besteld, zijn zeer goed. De zeep heb ik nog niet getest. De levering gebeurde snel. Er was wel 1 produkt waarvan het gevraagde aantal op dat ogenblik niet in voorraad was. Dit was betaald en werd zeer snel, een dag later, geleverd.

Alles gebeurt correct!

Misschien zou het niet slecht zijn dat je kan zien hoeveel stuks van een produkt in voorraad zijn voor je een bestelling plaatst. Dit is enkel een tip.

Katrijn

Goed, tevreden

Opgebeld omdat ik iets langer moest wachten op de levering.