EK

Actie = reactie, geweldig netjes en correct behandeld op alle fronten!

Er wordt goed geluisterd en uitleg gegeven, goed telefonisch/mail bereikbaar en terug gekoppeld.

Ga zo door wij zijn uiterst tevreden over Van der Bend.

Zeer tevreden

Goede verpakking

Bhadjoe

Tot zover prima.

Goede en duidelijke informatie, zowel op website als in handleiding. Goede ondersteuning per e-mail.

Tot dusver geen verbeterpunten of tips.

Aalders

Ik ben al jaren heel tevreden met van der bend zeep. Heel zacht voor mijn (moeilijke) huid, schuimt lekker en maakt goed schoon. En betaalbaar!

Niet speciaal iets opgevallen.

Het zeep tablet zit in twee verpakkingen. Plastic en karton. Het plastic lijkt me overbodig. Hopelijk gaat dat er een keer uit.

Nicole van der Zon

Zeer goed telefonisch te woord gestaan.

Nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden.

Bonte

Snelle levering maar matige kwaliteit

levertijd

Door de manier waarop de kabel van de adapter in de verpakking zat, zit er al direct een diepe kink in de kabel die sowieso heel fragiel is. Slechte kwaliteit. Adapter verschilt ook met de foto op... Door de manier waarop de kabel van de adapter in de verpakking zat, zit er al direct een diepe kink in de kabel die sowieso heel fragiel is. Slechte kwaliteit. Adapter verschilt ook met de foto op de website (lijkt geen originele). Ik miste ook de optie om te leveren in een afhaalpunt

Reactie Vanderbend.nl:

Beste mijnheer,
Beste mijnheer,
Jammer dat u niet tevreden bent over de door ons geleverde adapter (de foto op de website is overigens wel degelijk gelijk aan de adapter die wij leveren en is 100% origineel! Wij begrijpen uw argument(en) daarom niet helemaal maar mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust weer contact met ons zodat we e.e.a. kunnen verhelderen.
Met hartelijke groet,
Team Van der Bend

Linda

Fijne producten, makkelijk besteld en snel in huis

Duidelijke info over inhoud verpakking en prijs en verzendkosten

Particulier

Tot nu toe geen klachten ervaren.

Goede service

Tot nu toe niet.