TBW

Goede ervaring

snelle levering, duidelijke website

Kom op. Maakt het makkelijker te beoordelen

Niet om op te merken.

Werkt

Koos Klooster

Via mijn dermatoloog over van der Bend gehoord voor Iontoforese apparatuurs om mijn zweethanden en -voeten te behandelen. Ik had nog wat vragen rondom het gebruik en contra-indicaties die niet op de... Via mijn dermatoloog over van der Bend gehoord voor Iontoforese apparatuurs om mijn zweethanden en -voeten te behandelen. Ik had nog wat vragen rondom het gebruik en contra-indicaties die niet op de website stonden. Snel en deskundig antwoord gekregen, de levering was ook snel, vooral zo vlak voor de feestdagen.

Top klantenservice, vriendelijk, deskundig, snel en denken met je mee

De website komt nogal ouderwets over en de informatie is behoorlijk verspreid over de website. Minder navigeren/submenu's zou het overzichtelijker maken

Lisette

Bestelling gedaan op 13 december. Helaas nog niet ontvangen (21 december). Ligt niet aan Van der Bend, maar aan Post.nl. Bestelling is al een week onderweg volgens de app van Post.nl

Goede communicatie na doen van bestelling.

M vd Kasteele

Goede service en snelle levering. Makkelijk bestellen.

Goede uitleg over de producten en hun gebruik. Ruim assortiment.

Berendsen M.J.

Ongecompliceerd bestelproces, snelle levering

Snelle levering, goede informatievoorziening

N.v.t.

J-Club International

Snel verzonden en ontvangen en product werkt goed!

duidelijke info

bij afbreken betalen, niet duidelijk of de order nou wel of niet al geplaatst was. Dus nogmaals bestelling gestart en achteraf bleek dat de eerste order dus toch ook nog in het systeem stond. Toen... bij afbreken betalen, niet duidelijk of de order nou wel of niet al geplaatst was. Dus nogmaals bestelling gestart en achteraf bleek dat de eerste order dus toch ook nog in het systeem stond. Toen meteen gebeld en werd direct gewijzigd door degene die ik aan de telefoon kreeg, dus was snel opgelost!

Th. Vink

Commerciel correcte uitstraling

Punctuele levering

overzichtelijkheid van website is niet geweldig wat resulteerde dat het zoeken naar gangbare producten moeizaam is