Frans

Prima kwaliteit/prijs verhouding; snel leverbaar.

Voorraad op de site weergeven

Prijs/kwaliteit

L.L.

Vlotte afhandeling, fijne aflevering...je wordt goed geïnformeerd over tijdstip( dag en vrij precieze tijd van aflevering

Informatie van precieze aflevering

Robert Merckens

Goede service, snelle levering

D van Leeuwen

Gewoon Goed

Service

Willie Nijsten Nijsten bouwbedrijf

Correcte levering en goede service

vos

Levering was niet binnen het door jullie aangegeven tijdvak aanwezig. Dat kan maar onderneem dan zelf actie om de klant op de hoogte te brengen. Nu heb ik zelf 30 minuten na verstrijken van het... Levering was niet binnen het door jullie aangegeven tijdvak aanwezig. Dat kan maar onderneem dan zelf actie om de klant op de hoogte te brengen. Nu heb ik zelf 30 minuten na verstrijken van het tijdvak zelf maar gebeld.

als aflevering binnen tijdvak niet haslbaar is neem zsm contact met de klant op.

Wiebe Brouwer

Nieuw.

nee

keurig afgeleverd.

Rick Mandersloot

Kevin Van Leeuwen

Het contact met het bedrijf en de snelheid van de levering is super verlopen, enkel jammer dat het gaashek op de hoek op een aantal plekken de las punten hadden losgelaten, hier verder geen contact... Het contact met het bedrijf en de snelheid van de levering is super verlopen, enkel jammer dat het gaashek op de hoek op een aantal plekken de las punten hadden losgelaten, hier verder geen contact meer over opgenomen omdat ik het gaasrek de dag van levering moest plaatsen en er dus geen tijd meer was om er iets mee te doen.

Zorgen dat alles wat word geleverd, perfect word afgeleverd

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste meneer Van Leeuwen,
Beste meneer Van Leeuwen,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat het product niet aan uw wensen voldeed. Het kan voorkomen dat een product niet helemaal aan onze kwaliteitseis voldoet, maar wij willen graag benadrukken dat wij in dit soort gevallen altijd zoeken naar een passende oplossing. Wij begrijpen dat er in uw geval geen tijd was in verband met de plaatsing, maar wellicht hadden we toch tot een andere passende oplossing kunnen komen. We hopen u de volgende keer ook op dit gebied van dienst te kunnen zijn.
Team Vandentop Tuinhout

Twan

Snelle en complete levering. Vriendelijk personeel.